Mammapudding Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Leah begynte så smått å gå noen få skritt alene rett før jul..Så fikk hun ørebetennelse og trommehinna sprakk, den første medisinen virket ikke så hun gikk nesten 2 uker med vondt i ørene før hun fikk medisin som vikret..Hun går fortsatt på pencelin. Siden trommehinna sprakk så nekter hun å slippe taket i fingeren min når hun går, slipper jeg så setter hun seg ned eller faller. Syns det virker som om balansen er dåligere..tenkte kanskje det hadde sammenheng med ørebetennelsen..eller kanskje det er tilfeldig, eller at hun har vært i så dårlig form at hun ikke orker..Noen som har opplevd liknende eller som har noen tanker rundt dette?
It's all about me Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Det er nok en sammenheng ja. "Balansenorganet" sitter jo i øret....uten at jeg skal utbrodere og da bevege meg på tynn is. Lærte litt om dette da jeg tok dykkerteori men det begynner å bli så lenge siden.
Mammapudding Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2009 Ja det var det jeg også tenkte på, har jo hørt at balansen sitter i øret:) Håper balansen bedrer seg da og hun begynner å gå snart..hun nærmer seg 17 mnd så synes det er på tide nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå