Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Satser jo på at jeg bare er innom en liten tur, vi bestemte oss for å begynne å prøve nå i januar. Tror jeg hadde EL i går, uten at jeg vet det helt sikkert... Har en gutt på 3,5 år fra før, men der var det ikke noe planlegging, plutselig var jeg bare gravid. Så det å planlegge et svangerskap er nytt for meg Andre som er igang med prøvinga nå?
EnJente_m_2Jenter Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Hei på du Gratulerer med å skulle prøve, det er en krevende, men spennende ting ! Vi er så og si alle her inne i prøving, les innlegg her inne og vær aktiv så finner du fort ut hva som skjer hehe, vi er en haug med høns som forteller det meste Håper du vil trives.
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2009 Kommer nok til å trives her ja Det er utrolig spennende, grugleder meg til mensen skal komme. Det skal vel litt til at det klaffer på første forsøk, men en vet jo aldri. Håper det blir masse 2009-mammaer ut av oss alle sammen
J -76 Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Heisann jeg har også en 3.5 åring og vi prøver å få en til. Har desverre akkurat hatt en MA, men vi har bestemt oss for å prøve igjen etter en mens. Lykke til da!
Bare blåbær Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Hei:) Vi bestemte oss også for å prøve nå i januar.. Har ingen barn fra før vi, så vi håper så inderlig på et lite nurk i løpet av 09.... Er vel inn i 1 pp vi nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå