Gå til innhold

minipille Zerazette mistet helt lysten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått på zerazette nå i over 1 år ,men har nistet helt sex lysten ,er for jævlig blir nesten kvalm av å bli tatt på.

Noen andre med samme problem? hva har dere byttet til ? vil ha minipille.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme problem her, både Zerazette og Trionetta får jeg null sexlyst av når jeg har brukt det over 1 år. Stakkars typen min....... Hater hele p-pille greiene, men det reduserer mens smerter og blødninger endel så har ikke noe valg. Og vil ikke ende opp med 15 unger heller fordi samboer nekter å bruke gummiposen.

Skrevet

ja stakkars min og ,han går rundt som en kåt 15 åring hehe.Jeg har prøvd spiral ,men blei gravid ,har vurdert å sterilisere meg men har hørt er så dyrt? Og på meg så kan man ikke ta igjennom navlen ,da jeg har hatt bukplastikk,må gjøre nedentil kansje? Men trionetta er det minipille ? jeg vil ikke ha p pille ,vil ikke gå opp mange kg ,og er visst ikke bra når man kommer over 30 årene,pga blodpropp osv.

Skrevet

trionetta er ikke minipille nei. Men er stor risiko med bryskreft med trionetta har jeg alltid fått beskjed. blodpropp er også risiko ved all p-pille former pga hormon endringer.

Skrevet

ikke lett da.må ha en minipille.er redd for å bruke p.pille .Skal spørre legen på torsdag ,må vel væra andre slag minipiller .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...