Mamman til AM&JS Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Tida går jo så fort..og samtidig godt å vite at jeg har ungen i magen...(føler at det koker med 3 unger hjemme her) Men samtidig ser jeg virkelig frem til å få ungen ut også..hehe... Spennende å høre hva jordmor sier i morgen...om hodet ligger ned etc.. Flere som har kort tid igjen til termin???
*Lissi* Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Ville bare ønske deg lykke til:-) Kjenner til følelsen av å være utålmodig på slutten ja... Du får bare nyte den siste tiden. Har en liten prinsesse på 3 mnd. selv....hun kom to uker før terminen:-) Så nå er det et salig kaos med 4 barn....men sååå koselig også. Så heldige vi er!
Tired mama Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Åh, venter du nr. 4?? Så heldig du er! Akkurat det antallet med barn jeg også ønsker... :-) Vi venter nr. 2. Har termin om 8 uker. Synes både det er kort tid igjen og en evighet til!! Skulle ønske det var kortere tid igjen... :-) Men får bare kose meg med den "levende" magen så lenge jeg kan! :-)
Mamman til AM&JS Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2009 4 barn er jo veldig koselig...gleder meg til det selvom det er hektiske dager når de to yngste ikke har barnehageplass..men det ordner seg nok for snille jenter:) Ser for meg et skikkelig kaos uten barnehageplass når småtten kommer men får ta det som det kommer.. Koser meg selv masse med magen, selvom bekkenet er litt i ulage..:/
Tired mama Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Leste et sted at det er fullstendig galehus hos Brad og Angelina med alle de barna! Men at de tar seg av dem alene og at de elsker det! :-) Jeg sliter litt med magesmerter, lurer på om det kan være kynnere?? Uansett veldig slitsomt når man også har en klengete 2-åring som helst skal henge på mammaen sin så mye som mulig. Men veldig koselig også da.... :-) Gleder meg masse til å gå ut i permisjon. Da skal jeg bruke dagene på å slappe av alene og sove mye.... Jobber fullt fortsatt og bare teller ned dagene til permisjon... :-)
flypapir Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Her begynner det også å tære på tålmodigheten. Synes det har vært helt greit frem til nå i det siste, men nå begynner jeg å bli drittlei! Har 11 dager til termin, men ettersom jeg gikk 15 dager over sist kan jeg fremdeles ha noen uker igjen....:S Regner med at tiden går raskt hos deg som har tre små fra før. Da har man jo mye å fylle tiden med.. Her har jeg ei lita og hun hjelper meg godt, selv om hun er i bhg igjen etter en lang ferie. Er godt å ha henne til å fylle ettermiddagene med hvertfall! Lykke til videre!
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har 11uke rtil termin ( håper denne komme rlitt før også, storsøster kom en uke før termin hvertfall), gleder meg veeeeldig kjenner jeg. og gleder meg til å få på meg de klærene jeg vil igjen:) hehe og SELVSAGT til å få en liten snuppa og snuse på hele dagen. Synes ukene går så fort at det er helt sprøtt. men er nøye med å ha noe å gjøre hver dag da.har en GOD liste som skal gjøres innen 8 uker, så har litt å henge fingrene i. + at jeg er sykemeldt med kvalme da. her skal det: -male og innrede på badet, -barnerommet skal ferdig innredes, -veggen på soverommet skal rives og isoleres, settes opp og tapesers på nytt + males da. - lister rundt døråpninger -bytte ut dører og karmer - handle inn det siste til babyen så alt i alt, burde jeg vel ikke sitte her nå hehe, huff nei. får gjøre et mål pr uke tror jeg, da burde jo ukene gå fort. skal bli veldig godt å få henne ut, er så spent. men er heldigvis ikke lei enda da.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. januar 2009 #8 Skrevet 5. januar 2009 Ca like lang tid som deg og jeg er megautålmodig!! Litt pga størrelsen (er allerede større enn jeg var ved forrige fødsel), mye pga dårlig form (vært sykemeldt i større eller mindre grad hele svangerskapet, av ulike årsaker; nå pga slarkete bekken og noen infernalske kynnere, som funker dårlig med butikkjobb i travleste tida på året) og generelt den ikkeeksisterende tålmodigheten jeg har hatt siden jeg ble født, hehe. 7 uker liksom... Kanskje 9 i verste fall mtp overgang. Iiiiiiik!! Men jeg skjønner godt du slapper litt mer av med å ha baby inni kroppen enn så lenge, med 3 fra før - jeg har i det minste bare ei og selv om hun er travel (3,5 år) er hun veldig innstilt på å bli storesøster og klarer det meste på egenhånd. Venter på ny vogn i posten, må få vasket babytøyet fra sist + kjøpe inn litt nye strømpebukser og vaske dyne/madrass. Så jeg har goooood tid. Noe jeg må slutte å tenke (god tid altså) - jeg som ikke fikk sendt søknaden om fødselspenger før i dag - 3 uker til permisjon starter... Godt at nav her jeg bor vanligvis er både kjappe og flinke i motsetning til hva jeg hører fra andre kanter av landet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå