Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Jenta mi sover stort sett hele natten, men enkelte dager våkner hun i 7-tiden og får mat. Hun sovner som regel etter at hun har fått pupp, men noen morgener har hun begynt å snakke så sinnsykt.. Altså, mest gurgling og hyling (hun skriker ikke, bare go-lyder). Flere som opplever dette? HVa gjør dere for å få henne til å slutte...? Greit nok at hun prater med seg selv, men ikke klokken 6-7 på morgenen...
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Kødder du? Skal ikke ungen få komme med godlyder når det strengt tatt er på tide å stå opp?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 ser ikke helt problemet med at hun prater med seg selv og koser seg? Bedre det enn at hun skriker vel?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 det er vel strengt tatt ikke på tide å stå opp når klokken er 6...?? Og til opplysning er det ikke bare på morgenen hun holder på sånn. Enkelte netter våkner hun i 3-4 tiden og får mat og begynner å "prate". Og hun kan holde på opp til en time før hun sovner igjen. Det er ikke sånn lav mumling, men høyt nok til at mannen min våkner (og han skal på jobb hver dag, og er oppe klokken 5)...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Hehe jo det er ikke uvanlig å stå opp klokka 6!! hva trodde du? Sånn er det å ha barn
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Gi barnet eget rom, eller mannen "sov-i-ro" Noe så koselig å våkne til baby pludring isteden for hylskrik
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 vet hvordan det er å ha barn, dette er mitt 3.! hun er 5 mnd og har sovet til 8-9 hver morgen til nå, og ingen av de andre barna har holdt på sånn. derfor jeg lurte..
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #8 Skrevet 5. januar 2009 barnet har eget rom, det har det hatt siden vi kom hjem fra sykehuset.
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #9 Skrevet 5. januar 2009 Er det ikke vanlig å stå opp klokken 0600?! Jeg sto opp med datteren min klokken 0500 hver dag jeg, fra hun var 0-2 år. Så sov hun til 0600 fra da til nå. Nå står jeg opp klokken 0530 pga jobb. Skremmende hvor trøtte og late enkelte mødre er. Du får legge deg litt tidligere da vet du.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #10 Skrevet 5. januar 2009 Er nok helt vanlig å stå opp kl 6 når man har små barn ja. Her har vi hatt en periode nå hvor det har vært morgen kl 5. Ikke noe å gjøre med det. Må bare legge seg deretter på kvelden. Det er en periode, og så begynner de aller fleste å sove lenger etter hvert.
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #11 Skrevet 5. januar 2009 Men denne jenta vil opp klokken 0600. Da må du bare stå opp da vet du:-)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #12 Skrevet 5. januar 2009 vi er også oppe kl . 0600 hver dag pga jobb.. Ikke noe uvanlig med det skjønner du, så det er nok bare å innstille seg på at dette barnet vil ha mer ut av dagen!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #13 Skrevet 5. januar 2009 Det må jo bare være så koslig å våkne til ei glad-jente! Se på det positive, stå opp, så får du mer ut av dagen.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #14 Skrevet 5. januar 2009 når hun da har ligget å pratet med seg selv i 30 minutter, står vi opp og kler på henne, så legger vi henne i vogga og da sovner hun og sover noen timer igjen... typisk eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå