Gå til innhold

God morgen/formiddag:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gikk over all forventning å vekke lille rosa i dag tidlig! Har våknet flere ganger i natt og tenkt at dette skulle bli morgenen ingen ønsket seg. Men hun var blid som en sol og lo den trillende latteren sin opptil flere ganger. Hun sovnet til slutt i går sånn rundt halv tolv........og ja, jeg vet hun kommer til å være sur sur sur om noen timer. Men jeg skal hente henne tidlig hjem i dag så hun kan slappe av litt på den første dagen i barnehage igjen:-)

Ha en flott dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he, ja her gikk det etter oppskriften fra legging i går:-)

Sov kl. 19:00 og stod opp kl. 07:15 i dag.... Vi rakk skolen, var der 2 minutter før det ringte inn :-D

Knerten får en lengre dag i dag enn jeg hadde tenkt..... Men advokat og takstmann kommer, og da er det viktig at jeg er tilstede, så får jeg heller ha en litt småsur Knert i ettermiddag:-))

Tirsdag og Onsdag blir også lange dager.... Men what to do??? Det er nok de barna som er der mer enn mine:-DD

Og bare jeg får denne saken ut av hodet skal jeg juble, og vie mer tid til alle rundt meg. Men den siste mnd. har jeg ikke sluppet tanken et sekund i våken tilstand:-))

Skrevet

God aften sier nå jeg ;-)

Men dagen har vært god den! Leo vekket meg før klokken 6, så da rakk vi en myk start på morgenstellet og fikk god tid til å gjøre oss klar. Ble 8-timers dag på oss alle, tøff start etter sååå mange dager fri, men ungene såre fornøyde og glade over å ha fått sett igjen alle vennenne.

Nå er det bading og snart 3 fornøyde frøkner i seng. Da "snakkes" vi kanskje mer etter det. Inntil da, ha en fin kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...