Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

I dag er den første magiske datoen for meg.Ordinær ul =)

Men jeg er så nervøs nå at jeg holder på å gå i dørken.Trodde virkelig ikke jeg skulle bli sånn siden jeg har et barn fra før og har vært igjennom dette før... men den gang ei.Det viser seg jo bare at man har fler følelser enn trodd...!

Er redd for at det er noe galt,veldig, veldig redd for det ...

Tror nok grunnen er at jeg enda ikke har kjent liv eller føler meg gravid overhode!

Føler også at jeg gjør noe "galt" med babyen til en hver tid også.Jeg er superstresset,vasker huset med salmaikkvann,farger håret etc etc.. Selvfølgelig alt med måte :-0 Men så er det denne samvittgheten da som plutselig skyller over meg,

I det siste har jeg "dulta" en del til magen også for å kjenne om det responderer der nede ,.. hehe.Og nå svirrer hvertfall tankene mine, Å,nei - tenk om jeg trykker for hardt og skader han/henne !?

Hysterisk ? :P

Bare noen tanker fra meg.Glad om noen deler sine den siste timen før jeg skal hoppe bilen ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

detta går sikkert bra!:o) du får iallefall vite hvordan babyen din har det..... kansje du kan gå gjonnom resten av sv.skapet uten den dårlige samvittigheten du bærer på.. gjør det du kan for å ha det godt, så har babyen det oxo..

klem

Skrevet

Hadde det akkurat som deg,med første gleda jeg meg,men så kvelden før begynte jeg og grue meg litt også for tenktepå om noe var galt.

Denne gangen klarte jeg ikke og sove,bare lå og tenkte hadde heller ikke kjent liv,men lurte på det,men var usikker på om det var babyen,så jeg lurte på om den ikke hadde armer og ben uff,går det ann,de få minuttene jeg sov natta før drømte jeg om UL.

Gruet meg veldig,når man her et barn så ser man hvor heldig man er og tar det ikke for gitt at alt er bra.

Men da vi kom dit og jeg lå på senga så glemte jeg alt,da va det bare moro,og alt var fint med den lille.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...