Gå til innhold

Bruker dere sprinkelbeskytter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer siden det er sterkt anbefalt å ikke gjøre det med tanke på krybbedød.

Jeg er litt i tvil om vi skal gå til innkjøp av det eller ikke. Jeg føler jeg kanskje ikke trenger enda en ting å være hysterisk for om natten...

Vi bruker lammeskinn i sengen og dette har jeg ingen problemer med, enda jeg vet det er en viss fare assosiert med dette også.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

hæ?? er det også satt oppmot krybbedød? Jaja, hva jeg ikke vet....

Uansett, jeg har brukt det, helt til han dro den ned, og spiste opp trådene :o) Så nå sover han uten, og har gjort det lenge...

Skrevet

Har brukt det helt til idag (han er 2 år), for han har alltid lagt urolig, og da fått bein og armer utenfor..

Skrevet

Det viste jeg ikkje :/

Jeg har brukt det fra dag en og nå er han 17 mnder og bruker det fortsatt:)

Skrevet

Nei, vi har ikke hatt det til våre to. Ikke på grunn av faren for krybbedød, men fordi ingen av oss synes det er noe fint og vi vil gjerne se barnet fra senga vår uten å måtte reise oss opp og ta ned den kanten:)

Skrevet

Det har jeg ikke fått med meg. Vi har brukt det fra dag 1. Først en rosa, lav liten sak. Likte ikke den!

Kjøpte en større kant. Kjempefint og fungerer bra!

Skrevet

Kantbeskytter mot krybbedød? Forstår ikke at det stemmer,

men ok...de finner jo ut av så mye rart...

Vi har hatt to kantbeskyttere. De fungerer ikke her i alle fall. Vesla drar de ned og legger hode på de. Da synes jeg det er tryggere uten, for hode kan havne under kantbeskytteren.

Prøv å få folk til å anbefale deg en kantbeskytter, for gudene vet at det finnes mange av de. Jeg har kjøpt to dyre, men det var ingen garanti for at de bra.

Skrevet

Jeg leste akkurat i det nye f.b. bladet at det er mulig at det er en bakterie som er årsaken til krybbedød. Hva har kantbeskyttere med det å gjøre??? Hvor har du hørt dette?

Skrevet

En baby kan jo ikkje komme seg under en kantbeskytter?

Aldri hørt om at en kantbeskytter er farlig, men men.. Man kan jo dø av og ete brunost, så alt er jo farlig..

Men har dei egentlig funnet noke svar på ka krybbedød er?

Da min 3mnd gamle bror døde for 23år sia var det ingen som kunne fortelle ka krybbedød egentlig var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...