Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Skal snart vekke mannen min som sover.. Så skal vi ut på shopping =) Bl.annet kjøpe stor seng til junior =) Blir spennende å se i kveld åssen det går! I kveld skal vi bare slappe av og kose oss (og muligens fly ut og inn av rommet med junior?) før mannen min skal på jobb! Ha en fin dag =)
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Jenta mi og jeg skal på kiel-ferga, drar snart og blir borte til onsdag JENTETUR :)
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Idag skal vi til tannlegen med sambo og legen med frøkna.. Å så blir det vel å være hjemme og slappe av.
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 I dag skal jeg først til Oslo på innkjøp. Reima vinter 2009 så det blir spennende å se om det er noen fine dresser. Etterpå skal jeg tellle, telle og atter telle videre. Holdt på til midnatt, men ble jo ikke ferdige. Skulle gjerne gjort som deg.....kost meg med familien:)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Pappaen og jeg har delt dagen i to grunnet planleggingsdag i barnehagen. Venter på at han skal komme hjem fra sin halvdel av dagen slik at jeg kan dra på jobben med min halvdel. Trøtt som en strømpe siden mini har holdt hylekor for oss med jamne mellomrom i hele natt. Misunner dere som skal "kose" ting.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Jeg skal lese til eksamen. jepp. koselig.
Alba44 Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 Akkurat nå tar jeg en kaffekopp mens lillegutt tar seg en blund. Han våknet så tidlig i dag pga tett nese, så sovnet igjen 9.30. Så skal vi kose oss med lunsj, 18 mnd.kontroll hos helsesøster, kjøpe bursdagsgave til ene kusinen hans + div. ærender og ellers lek/kos hjemme og mulig en tur ut i kulda.
Mamman til AM&JS Skrevet 5. januar 2009 #8 Skrevet 5. januar 2009 I dag skal jeg bare være hjemme med mine 3 små...er jo så kjempe kaldt ute her.. Mannen er på jobb, så i mellomtida går vel tida fort nok tenker jeg.men litt huslig vedlikehold i heimen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå