Gå til innhold

når i svangerskapet kom kvalmen din??

Anbefalte innlegg

Skrevet

??

Videoannonse
Annonse
Gjest 5 andre
Skrevet

Jeg skjønte at jeg var gravid pga kvalmen. Testet positivt 4+0, men da hadde jeg skjønt dett i noen dager allerede....

Skrevet

Jeg er i uke 10+5 nå, og har enda ikke kastet opp. Har vært litt små-kvalm innimellom, men ellers har jeg vært helt fin. Kjempe herlig!

Alle går jo og venter på kvalmen, men vi er jo kjempe heldig vi som ikke kaster opp!

Skrevet

omtrent samme på meg, etter tatt testen, altså etter forventet mens så begynte jeg.

Skrevet

Jeg begynte å ver kvalm i uke 3-4..... altfor tidlig... :( blæææ.. Ikkje spydd enda då heldigvis.... Kvalmen kommer og går...

Skrevet

Kvalmen kom for fullt i uke sju, hadde vært småkvalm innimellom før dette. Er en smule lei nå, har vært kvalm konstant siden slutten av november...

Skrevet

I uke 5. Er nå i uke 11 og spyr fremdeles. Det er topp! ;)

Skrevet

er i uke 5+3, er ikke kvalm enda :) men sist ble jeg ikke kvalm før i uke 8, så tar ikke gleden på forskudd :s

Skrevet

Er 5+4 og i dag kom den for fullt. Har vært litt lei i magen et par dager men ikkemer enn at det har gått greit. Men nr 1 var jeg bare litt uggen på morgenen et par tre mnd, med nr 2 spøy jeg i 9 mnd. Spennede å se hva som skjer denne gang, men har ikke forhåpninger om at det gå¨r over med det første...

Skrevet

Uke 7 og da kom den for fult...meget ubehagelig. Prøvde meg på jobb i går, etter en helvetes jul, men det endte med smågulping hele dagen... Er nå i uke 9 og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg...arg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...