Gjest Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Uff, da måtte jeg ringe jobben idag igjen. Jobber i barnehage og klarer ikke det tempo som er der om dagen.. Er såå kvalm, slæk og fryktelig umotivert om dagen.. Sitter med dårlig samvittighet hver gang jeg er hjemme.. Skal til legen i morgen, vet ikke om det hadde vært lurt med en sykmelding en stund, er vel ikke så lurt å bruke opp masse egenmeldinger hele tiden heller... Hva gjør dere da, ser dere ann formen fra dag til dag???
*tingeling* Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Hei! Eg er også hjemme pga kvalme. jobber også i barnehage og eg har ikke energi til å være på jobb nå, jeg bruker egenmelding i dag, men har også fått legetime seinere i dag så då satser jeg heller på en sykemelding. Bedre å være hjemme å slappe av noen dager enn å stresse seg på jobb. Det skal heller ikke være nødvendig å bruke opp alle egenmeldingene dine i svangerskapet, så få deg en sykemelding du. God bedring
s82 Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 jeg er sykemeldt på andre uka, jeg har fått beskjed om å ta det med ro pga tidligere spontan ab. Jeg er også veldig dårlig, men vurdere kanskje fra neste uke å jobbe halvt, fra tolv til fire for da er jeg litt bedre... er 10+2
2prinsesserogbim Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har gått sykemeldt siden august jeg så her ka jeg bare vere hjemme å slappe av.... Skal nyte tilværelsen sjøl om den er litt kvalmende...
AdrenaLine Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Jeg er sykemeldt 50% og det anbefales fremfor 100% dersom man ikke er helt slått ut. Jeg er kvalm og veldig trett og hadde ikke hatt sjangs til å gjennomføre 100%. Men nå kan jeg styre tiden mer selv. Har fortsatt ikke mye overskudd, men slipper i hvert fall den dårligste samvittigheten og sjefen vet hva hun må forholde seg til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå