Gå til innhold

Dårlig gjort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene ikke følt med helt 100%, med forkjølelse og fæl hoste. Sov i natt på sofaen i stua for å ikke vekke lille frøkna og samboer med stygg hoste. Frøkna våknet i natt rundt 3,hun sliter med tett nese om natten og er en smule forkjøla selv, måtte trøste henne i over en time siden hun ikke følte seg bra. Å da jeg sto opp for å hente henne på soverommet merket jeg en helt sinnsyk øreverk i mine stakkars ører:( Vondt! For å fatte meg i korthet: har sovet kjempe dårlig på grunn av hosten og ørene, så å si ikke sovet noe særlig. Spurte sambo om han kunne ta frøkna da hun våknet halv åtte,så jeg kunne ta en time på øyet ekstra, han svarte vi står opp sammen! Jaja greit tenkte jeg!!! TO timer senere ligger han FORTSATT Å SOVER!! Så da måtte jeg jo gjøre alt selv da. Men nå sover værtfall frøkna litt til da, men det hjelper jo ikke trøttheten min:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er dårlig gjort ja...han har sikkert sove godt som bare det i natt han.

Du får legge deg når han har finne det for godt å våkne,så kan han ta over litt.

vet åssen det er,sliter med det samme selv,men her er vi alle sammen syke,så vi surrer oppe litt alle sammen om nettene.

Skrevet

Det var dårlig gjort ja! Jeg hadde IKKE gått å ventet til han fant det for godt å stå opp, men heller gått inn til han å skremt han ut av senga. Skulle bare mangle om han ikke lot deg sove du som er syk og i tillegg har vært oppe i natt med dattera deres.

Sambo har et ekstremt godt sovehjerte og kunne kanskje sovnet av i det sekund han var ferdig med setningen "ok, jeg står opp... " "zzz" Men da hadde jeg minnet han på at han skulle opp ja. Ingen nåde her i heimen he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...