Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Heisann Hvordan har årets første levering i bhg gått for store og små i dag da? David fortalte at Camilla absolutt ikke hadde lyst til at han skulle gå i dag. Måtte lokkes med youggo hehe De blir nok vant til late fridager de små også, men regner med at det går seg til om et par dager :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Gubben forteller at det gikk visst veldig bra, Mia var glad for å komme i barnehagen igjen og løp inn :-) Hun har jo vært syk mesteparten av desember også da, så hun er nok glad for å ha noen lekekompiser igjen. Hun var helt gira etter bursdag på lørdag, ville ikke sove før 21.30 hehe.
Endelig ny spire i magen Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Her hadde det gått fint å levere i dag,men pappa`n har vel aldri blitt koooooost så masse med før han skulle gå. Men han syns hun bare var sjarmerende...hihi Hun var strålende fornøyd når jeg hentet henne også. Måtte fortelle om alle som hadde vært der og hva de hadde gjort... Jeg var litt redd hun kom til å være litt grinete pga hun har blitt bortskjemt i jula pga sydom hos alle, har det nok blitt endel hennes vilje ( og en del sukkerting) Men hun hadde visst vært i super humør i hele dag. Fikk også gitt beskjed om nøtteallergi så de slipper å se henne hovne opp så jæ.... som vi så,. Ikke noe moro og se hele ansikt "blåse" seg opp som en ballong og øynene bare forsvinne inn i den..... Også kun av en liten cashew nøtt da,
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Hei. Ja her ble det grining i dag da jeg skulle levere. Men det ante meg siden hun har vært veldig mammajente i julen. Har jo vært syk en del og hatt masse ekstra tid med oss. Men gubben hentet litt tidligere i dag. Fikk beskjed om at det hadde gått så bra hele dagen og at hun til og med hadde sagt litt mindre: "det er min". Tyder på at det var koselig i barnehagen i dag for i ettermiddag har hun vært blid som en sol og bare fornøyd. Det går seg nok til om noen dager.
Millapril Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Pappa tok leveringen i dag, og det gikk kjempebra! Ingen gråt, bare rett inn og leke! Da jeg hentet, sa de hun hadde hatt en fin dag. Blid som en sol hele ettermiddagen her også. Kanskje deilig med litt barnelek igjen for disse små også!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2009 Ser ut til at Camilla også storkoste seg i bhg i går. Hun ville nemlig absolutt ikke være med hjem hehe. Og strålte som en sol i hele går kveld :-) Tipper nok det var deilig å kunne skravle med noen på sin egen alder igjen ;-)
Solstråle72 Skrevet 6. januar 2009 #7 Skrevet 6. januar 2009 Hos oss opner ikke barnehagen før på mandag. Så her koser Tobias seg fortsatt med mamma eller pappa hjemme. Regner med det skal gå greit å begynne igjen. Han har enda ikke vært misfornøyd da vi har gått, så regner med han er blid og fornøyd på mandag også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå