Gå til innhold

Det er litt rart..

Anbefalte innlegg

Skrevet

men i dag har jeg skrevet stillingsannonse, må utlyse stillingen til hun som skal være vikar for meg mens jeg er i fødselspermisjon.

Jeg har nå rundet 5 måneder og har klokketro på at jeg kommer til å gjennomføre svangerskapet. På lørdag kjøpte meg mange nye mammaklær, og det var stas! Fra å presse på meg vanlige klær for å virke ikke-gravid, til nå å fremheve den er veldig rart. Jeg er ganske høy, så magen virker ikke veldig stor, men den er der og jeg merker det.

Vi har nå fortalt familie og venner at barna skal få en søster eller bror, og maken til reaksjoner vi har fått, det er bare rørende. :))) Barna er helt på styr, og vesla ville gjerne at jenta skal bo hos henne. Hun tror nemlig det blir en jente, og nekter å innse at det kan bli en bror. Broren sa at han syntes det var greit så lenge han slapp å skifte bleier, men etterhvert myknet han opp og sa at "hvis det var krise...såå.." :)))

Det var en liten rapport fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekk lesing. Har tenkt masse på deg.

Må jo være litt rart ja å skrive ut stillings annonse for seg selv. Især nå situasjonen er slik den er.

Så herlig dere blir møtt med slike reaksjoner rundt om dere. Kan tenke meg de to andre barna er spente, de er jo også så store at de skjønner hva dt går ut på. Og kan hjelpe til med småting.

Skrevet

Er det ikke godt å utlyse sin stillingen? Det er hakket mer offentlig da, med graviditeten din, altså.

Har dere tenkt på navn?

Hyggelig å høre at det fortsatt går bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...