Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 nå burde det da jaggu ha kommet! eller? får det alltid rundt den 28. hver eneste mnd. i flere år har d vært stabilt. Men ikke i desember!! Enda i morges var d ikke kommet en krone!! flere som ikke har fått? barnefar betaler inn ca 15 hver mnd så nav burde fått ut fingeren nå!!! eller bør jeg ringe nav å etterlyse?
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Har det ikke kommet inn tidligere pga jula uten at du merket det da?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Nei har ikke det heller. bidraget kommer på egen konto da jeg sparer halvparten av det til gutten. så akkurat det har jeg kontroll på må vel bare vente til nav åpner kl 9 da..
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Vet du det samme har skjedd meg!! Får også inn senest den 28 hver mnd. Og nå er jeg desperat etter å få de pengene inn!! Har du ringt nav???
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=382931&st=80
noLadyjustME Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har ringt både fredag og i dag..i dag kunne de si at pengene var "levert" fra nav, og i min bank, så var snart på konto..*ventevente* haha, første gang jeg faktisk nesten er tom for bleier og minus av penger:p
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 ÆSj så irriterende!! Da håper jeg de pengene kommer inn nå etter tolv!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #8 Skrevet 5. januar 2009 huff. ikke første gang det er minus her.. med en mann på attføring etter mange års ryggslit og jeg siste års student,og deltidsjobb, og 3 barn (1 tenåring) er det veeeeldig trangt for tiden. så bidraget på 4600,- er MYE penger for oss. håpe håpe at det er her etter kl 15!!!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #9 Skrevet 5. januar 2009 Noen som har nr til nav inkreving?? Jeg må mase på dem jeg også!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #11 Skrevet 5. januar 2009 Ringte de nå, pga jul og nyttår har de satt utbetaling den 5 januar. Så utbetalig fra dem skulle skje i dag, og da skulle pengene være hos meg på onsdag. GRRRRRRRRRRR
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #12 Skrevet 5. januar 2009 bare tull fra nav det der... forrige jul kom bidraget i romjulen. så det er fullt mulig å få det til..!!!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #13 Skrevet 5. januar 2009 DET var på høy tid!!! Endelig er det inne, og vi kan begynne å leve igjen! Puh! Slitsomt å være så avhengig av penger når man er student
mammaen til Luca Skrevet 6. januar 2009 #14 Skrevet 6. januar 2009 Jeg venter fortsatt på OS for november. Purra 3 ganger, men tror de sitter bak på kontoret og ler av meg. "nei, nå kom hu jammen igjen- at hun ikke bare gir opp" Forbanna NAV- skal liksom være så hjelpsomme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå