Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 I går kveld skulle det komme en potensiell leieboer kl åtte. Han dukket aldri opp, men kl ti over halv elleve ringte han og unnskyldte seg med at han hadde rotet seg bort og ikke ante hvor vi bodde. Så gjorde vi en avtale om at han kunne komme på dagen i dag i stedet. Men jeg kjøper den ikke helt jeg, om man roter seg bort ringer man da mens man leter, ikke tre timer senere... Men nå ringte han ikke fra mobil da, så det kan jo hende at han ikke hadde med noen telefon å ringe fra mens han var ute. Hm. Det dumme er at nå kommer han mens mannen er på jobb. Jeg skulle gjerne hatt hans førsteinntrykk av fyren også. Syns nemlig at det er litt skummelt å leie ut jeg=) Er jeg übeskeptisk? Han er helt fersk i både byen og landet, så han er unnskyldt for å ikke finne fram da=)
2prinsesser <3 Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 ville vel kansje sett han som litt usæriøs. men som sagt kan hende han ike hadde med mobilen eller ike hadde penger på kortet. er ikke lett det der. men kan du ikke få en venn eller familie medlem til å være hos deg da? to dømmekrafter er bedre enn en selv om det ikke er mannen din. men altid lurt å være litt skeptisk. lykke til =)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 det er bare sunt og være skeptisk...skjønner deg godt jeg!! Nå vet jeg ikke hvor i landet du bor, men det fins telefonkjosker fortsatt...dersom han hadde glemt mobilen mener jeg.. hilsen en skeptiker.... LYKKE TIL IDAG
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Takk takk=) Fikk ordnet så noen kommer. Greit å ikke være alene=)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Ha ha. Han ringte (etter at han burde vært her) og sa at han heller ville komme kl. fire. For all del, men det blir nok like stor bomtur for ham som det ble for den som kom for å hjelpe meg... Kunsten å gjøre et godt førsteinntrykk... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå