2prinsesserogbim Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Er så kvalm i dag.... De andre dagene har eg blitt kvalm utover dagen, men ikke i dag... Skal egentlig i bassenget å svømme, men det vet jeg ikke om jeg klarer nå... Uff....
CiljaS Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Føler med deg.. Sitter på jobb nå og har mest lyst til å ligge kaldt og mørkt... Hater å være kvalm! Får bare tenke på at det kommer noe fint til slutt.
nick_317069 Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 hvor mange uker er du på vei?jeg er 7+3 og er kjempe kvalm,vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg
*tingeling* Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Eg og!!! Er bare 5uker på vei, men au altså så den kvalme tar meg, åsså sånne stikk i magen...au au au! Så nå skal eg til legen om noen timer og blir sikkert sykemeldt, jobber i barnehage og orker bare ikke gå på jobb. Litt flaut å være sykemeldt når eg er 5uker på vei, men slik ble det denne gang !! God bedring til alle oss dårlige, håpe det forsvinne snart
2prinsesserogbim Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2009 5 uker... Har vert litt kvalm på kvelden.. Men nå har det desverre begynt om morgenen også.... Æsj.... Har gått sjukemeldt lenge eg da, en annen grunn da vel og merke... Er langtids sjukemeldt så eg ska berre vera heima å nyte tilværelsen... Bortsett fra kvalmen... Har vert å svømt i dag, da gjekk ikkje så veldig bra for kvalmen ville ikkje gi seg og da strekte i magen så da va egentlig ganske ubehagelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå