Lillemy 3barnsmamma:) Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Da er jeg endelig 37 uker på vei..er kjempeklar for å føde,men må vel belage meg på noen uker til.Er 3gangsfødende så håper at den kommer litt før terminen..plagdes mye med bekken så er kalr for å få den ut,men så var det denne fødselen..er så spent på hvordan jeg takler det.er 5 år siden sist..kjenner jeg tenker mye på det. Gleder meg til den er overstått:) Ha en fin dag:)
Hakkamella Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Grattis med ny status som fødeklar. Om et par dagers tid er jeg også kommet over i den kategorien. Jeg inbiller meg at min lille klump har tenkt å vokse seg voksen og pensjonert før hun overhode tenker på å møte verden her ute... Synes disse siste dagene og ukene er et mareritt for de er så mange og lange!
Lillemy 3barnsmamma:) Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2009 helt enig med deg.Man gleder seg sånn. Fikk høre på forrige kontroll i uke 36 at jordmor mente bebisn var litt stor...grøss.Håper edt vil si maks 4 kilo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå