labine Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Har ei lita jente på 9 måneder og også to eldre gutter. Gutta liker havregrynsgrøt veldig godt...er det noen som veit når lillesnuppa kan begynne å få det også...? Tenkte de kunne begynne å spise det samme til kvelds en gang i blant....
trudy Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Jenta mi har spist vanlig havregrynsgrøt kokt på vann siden hun var 6 mnd gammel og det er hennes absolutte favoritt!
labine Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2009 Da prøver jeg det på lillesnuppa også hva pleier du å ha oppå? Gutta pleier å få yoghurt (evnt biola om vi har det og ikke yoghurt) og syns det er kjempegodt, men det er lillesnupp litt for liten til enda
Alba44 Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Av og til er greit. Har selv gitt det til sønnen min fra den alderen. Minner bare på det samme som helsesøster gjorde til meg og det er at det er tilsatt alle vitaminer og mineraler barnet trenger i ferdigggrøtene. Havregrøt er derfor ikke like næringsfullt, men et veldig godt alternativ innimellom. Vi blander i syltetøy, fruktmos, yoghurt,raspet frukt,rosiner,kanel m.m. Masse deilig å variere med =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå