Gå til innhold

Bekkenløsning

MammatilMarcusoglillespiren<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vet man at man har /begynner å få bekkenløsning? Jeg har hatt en god del smerter i korsrygg,nederste del av magen og nedover i rumpa...hvis jeg går mye og gjør mye forverres smerten spes i korsrygg og nedover i rumpa...da får jeg såvidt til å gå fordi det gjør så vondt...er jeg rolig og slapper av kjenner jeg ikke så mye..noen ganger kjenner jeg også smerter inni kjeden på enmåte...som om at det kommer inninifra og stikkingen og noe støtlignende smerter i lysken/nedre del av magen. Kan jeg ha begynnende bekkenløsning?jeg har ikke peiling hva jeg skal kjenne etter heller liksom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg på også. Har vondt på en måte inne i sidene på rumpa, og det stikker nedover lårene, faktisk ganske smertefullt. Plaget i korsryggen etc.

Jeg har ikke kjent så mye i magen, bare hvis jeg vrir meg fort eller slikt.

Skrevet

det er så bekkeneløsning det, så da er det bare å ta det med ro å ta alle forhåndregeler på alvor... for gud skyld ikke press kroppen til å gjøre mer enn den klare, hold deg unna dåli sko, asfalt og støvsugere, hehehe..... jeg har nå press meg alt for langt, har vondt fra korsryggen å det iler smerter helt ned til akillesen, helt j...... klarer ikke snu meg i senga, bena sovner fra hofta å ned vær natt, sambo må hjelpe å snu meg, tips sov med ekstra dyne mellom bena, akupunktur fungere noe, så prøv det kanskje det funker for deg... jeg er ikke plaget med smerter forann bekkenet jeg da, heldivis, men har hørt flere som har det også... snakk med jordmor om det så kna hun forklarer mer, de har også en del brosjyrer om dette, så du vet hva du skal passe på å sånn..

masse lykke til, håper du ikke blir så mye værre.... husk ta det med ro.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...