Gå til innhold

Små smerter i magen. Er gravid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har for tiden vært plaget med en del kynnere. Har i tilegg bekkenløsning.

Er 21 uker på vei.

Ikveld våknet jeg av smerter i magen. Føler meg varm og klam. Får ikke sove igjen. Kan liksom ikke si at jeg har hatt slike smerter som dette før. Er det bare en ny type kynnere som er kommen?

Smertene er ikke så veldig vonde, men er der hele tiden. Spessielt når jeg puster dypt og vrir på meg så merker jeg de best.

Magen er ikke hard som den pleier å være når jeg har kynnere.

Er dette noe jeg burde bekymre meg for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs litt hvor smertene sitter også.

Kan være ufarlig som voksesmerter.

Kan være noe som bør sjekkes opp, spesielt hvis smertene er stikkende og er helt øverst, og kan være et tegn på begynnende svangerskapsforgiftning.

Spesielt siden dem er der hele tiden, så hadde jeg villet tatt en omgående telefon til føden, beskrevet og spurt.

Skrevet

De er ikke stikkende. Men sitter øverst i magen, samtidig som det strammer nederst. Vanskelig å forklare.

Er mitt andre svangerskap.

Sist svangerskap hadde jeg svangerskapsforgitning, men da hadde jeg ikke smerter øverst i magen.

Har allerede ringt, de syns jeg kan vente til jeg skal på 24 ukers kontroll, så kan jeg ta det opp med legen min da.

Skal dit om to uker.

Tenker jeg skal prøve å sove, kanskje ta en paracet, se om det funker. Så får jeg se det an imorgen, kanskje det blir bedre, hvis ikke ringer jeg legen min.

HI... Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...