PrettyPink Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Hei. Har vært på den to ganger. Veldig fin båt, ikke sånn som man er vant med. Veldig fint badeanlegg der. Anbefales hvis unger skal være med. Båten er fin den, men den er litt oppskrytt. Jeg hadde veldig høye forventninger, så jeg datt litt ned når jeg kom på båten. Men har du ingen forventninger om båten blir du sikkert veldig positivt overrasket. God tur.
basilikum Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2009 Men er det koselig til en liten romantisk harrytur?
PrettyPink Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Sist vi var der var min mor med også så hun hadde begge barna våre på sin lugar. Jeg og mannen hadde egen lugar så det var veldig bra. Det er en fin båt hvis du vil ha en romantisk tur. Fine restauranter og cafeer der. Jeg har veldig lyst til å ta en tur til med mannen min, uten unger. Men nå har jeg tre barn så det er ikke like lett å få barnevakt til alle tre samtidig. Håper du får en romantisk tur.
NormaJean Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 jeg skal på color fantasy i februar, hele slekta skal feire bestefar som blir 90 år....! men lurte på, må man ha pass til bebbisen da? tyskland er jo schengen land, så pass skal jo ikke være påkrevd? noen som vet?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 Jeg er veldig spent på fantasy! Skal på kjærlighetstur i februar, og gleder meg veldig til spa, middag,shopping og bading! Hørt bare positive ting om båten! NormaJean: Iflg billettene mine, så står det at alle må ha med pass da det er eneste gyldig legitimasjon. Men at barn ikke trenger iflg foreldre.. Men det står garantert på hjemmesiden =)
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. januar 2009 #8 Skrevet 5. januar 2009 Ja, sambo og jeg har vært der i november, og eldstejenta mi og jeg skal dit idag (på magic da). Flott båt, men som sagt over her, litt oppskrytt... vi gikk oss lei på turen ned, så som en enveis-greie er det helt ypperlig! Nå skal jeg jo reise med jentungen, så da blir det litt anderledes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå