Dozer Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Jeg skulle egentlig begynt i jobben min igjen nå som permisjonen min er slutt, men pga av arbeidstidene har jeg ikke mulighet til det. Sjefen min sa han skulle ordne det slik at jeg kunne fortsette der, men det har han da ikke gjort og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre! Har søkt på en del andre jobber, har skjønt at han ikke hadde tenkt å ordne noen ting for meg, men med 2 små barn stiller jeg ikke direkte sterkt. Har ikke fått svar på noen av de søknadene jeg har sendt. Jobben min må jeg si opp for ikke å få sparken når jeg ikke klarer å møte på jobb, så da blir det 2 mnd uten penger på meg. Aner ikke helt hvordan vi skal få det til, har ikke romslig økonomi i utgangspunktet. Men jeg er da flink til å handle på salg og å planlegge, men jammen skal det bli hardt! Noen som har noen tips til hvordan jeg kan stramme inn enda mer?
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Uff, det hørtes vanskelig ut! Jeg er ikke så god på sparing selv, men har noen tips. -vær flink å slå av ting som tar unødig strøm. -planlegg mat for ei hel uke om gangen. Det har jeg stoooore planer om å gjøre når vi flytter for oss selv ;-) -bak brød selv. Myyyye billigere! -hamster slikt som kjøttdeig på tilbud og frys ned. -om du ikke får reklamer i posten, så finner du dem på nett. Bl.a. på www.eklame.no (uten R ja). -bruk bilen minst mulig. Nå kommer jeg ikke på mer. Håper det går bra for dere. Det er slitsomt å måtte legge om pengevanene, men alt går!
2 små orkaner Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Skjønner der blir hardt. Står faktisk i samme situasjon. Eneste forskjell er at min permisjon først slutter midt i mars så jeg har enda et par md til å finne jobb. Men om du kan få han til å si deg opp så får du jo ikke karantæne. Hat du barnepass til barna? Om ikke kunne du evt "true" med at du måtte bli nød til å ta videre permisjon for å kunne passe barn nå som ikke han har kunne legge til rette for deg som han lovte. Kanskje det kunne få han til å fikse ting for deg. Her i huset blir det også noen magre md mtp mat og ekstravagante utgifter. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå