Trilletrill Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Hadde vært arti å blitt kjent med noen fra nærområdet som muligens skal føde på Bærum sykehus i sommer:)
AdrenaLine Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Jeg bor akkurat på grensen mellom Oslo og Bærum. Har søkt meg til Riksen (og fått plass), men er jo alltids en mulighet for at jeg likevel ender på Bærum sykehus Termin midt i juli...
Trilletrill Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2009 Etter mye frem og tilbake bestemte vi oss for Bærum sykehus, jeg bor jo 2 min unna med bil så det er jo en fordel. Har termin i slutten av Juli, kjempe spent! Skal på første ultralyd nå
Karri -julibaby i magen Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Jeg bor fem min. fra Sandvika. Venter nr 2 i juli :-) 26 år gammel. Hadde vært morsomt å bli kjent!
Trilletrill Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2009 Så hyggelig da, er selv 25 og venter førstemann mot slutten av Juli:) Hvordan er formen?
Karri -julibaby i magen Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Formen er helt super, nesten litt for bra. Har ingen symptomer bortsett fra ømme pupper og skal på tidlig UL imorgen for å sjekke tilstanden. Må si at jeg gruer meg litt ja. Kastet opp i fire uker men det er over og glemt nå. Blir koselig med en sommer baby :-) Har en på 2.5 år fra før.
Trilletrill Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2009 Godt å høre at formen er god:) Var på første ultralyd idag, er 11 +3 var så morsomt! Har igrunn ikke kastet opp men brekt meg endel og orker fortsatt ikke tanken på junk food( blir kvalm av å tenke på det). Så koselig med en liten en fra før da! Jobber du i Oslo`?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå