Nullenusken Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Er litt frustrert jeg.... Vi er nå på PP30, og har egentlig ikke prøvd denne mnd... Har bare hatt sex en gang rundt el, og det var 3 dager før el tror jeg... Har ikke testet etter el, men tror den var da, for kjentes sånn ut på kroppen... Nå sitter jeg her, helt på slutten av dag 30 i en 27/28 dagers syklus. Jeg er trøtt, var oppe og tisset 10 ganger i natt tror jeg.... Noen ganger om dagen er jeg SIKKER på at mensen kommer, og andre ganger føles det som om den aldri kommer... Har murringer i magen innimellom.... MEN jeg testet med morgenurin i dag og den var så negativ som det kan få blitt Det var en Clear Blue Digital..... Er det noe håp egentlig??? Eller er jeg bare rotet til syklusen min også nå?
Nullenusken Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 5. januar 2009 Nå i kveld har jeg fått en liten blødning og noen murringer i magen... Er nok TR som kommer nå, 4-5 dager over IKM.... Var hos healer/clearvoyant i dag, og hun mener jeg vil bli gravid i løpet av 2009, sannsynligvis i løpet av de nærmeste månedene nå... Håper hun har rett! Hun ga meg uansett healing som skulle gjøre det lettere å bli gravid... Nå er jeg bare sliten, og trenger pause fra usikkerheten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå