Gå til innhold

æsj,flaut,men spør likevel her jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe...er inne på facebook,og surra litt rundt på kjente profiler og sånt.

men så kommer jeg inn på noen til de i hotel cæsar(ser på det ja)

også lurer jeg på da,de som har feks jens august,liv,thea og andre, hvem er de som personer? det er jo ikke de ekte,da mener jeg de som spiller de forskjellige rollene.....så hvem er disse personene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du hva de heter?

Du finner det sikkert på en fan-side eller noe sånt :-P

Jens August= Kim Kolstad ihvertfall ;-)

Skrevet

joda,vet å de heter,det er ikke det.

men de er jo inne på facebook som jens august,liv liland,juni og hele gjengen.

det må jo være noen som "spiller" de forskjellige inne på fb.er jo ikke de orginale som gir seg ut for å være rollefigurene inne på fb.

Skrevet

Du finner kongen i mange varianter også der inne...ingen av de profilene er ekte. Det er folk som synes det er gøy som lager slike profiler. Noen ganger for å "hedre" dem som en fanside og andre ganger for å gjøre narr av dem osv....

Skrevet

Tipper det er noen "vanlige" folk som deg og meg, eller dvs noen som har litt for mye fritid :)

Skrevet

ok, da er det som jeg trodde, bare tull alt sammen..hehe...

men det som er litt rart er det at jeg har fulgt med i serien, og alt de skriver stemmer lissom...hehe..

ikke så rart kanskje,da det er noen som er mere ivrige enn meg,og at de gidder å lage profil,og late som de er de kjente skikkelsene i hotel cæsar.

men takk, fikk svar på det jeg lurte på.

Skrevet

Hehe, nå måtte jeg inn og sjekke - og en av Jens August'ene har blant annet Albert Åberg som venn;)

Skrevet

fri fantasi der inne ja...

men den personen som er jens august har jo klart å få godt over 1000 venner da, så det er sikkert gøy...hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...