my&bebis Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Noen her på min alder som kommer fra Lillehammer eller omegn? Jeg er 23. Termin er 28. februar.
Marianne83 Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Hei! Jeg bor på Lillehammer og har termin 07. februar. er 25 år gml.
TullHøna Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Hei! Jeg bor i nærheten av Lhmr, er 25 år og termin 5.februar
my&bebis Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2009 Så bra Er det noen av dere som går på gravid-møtene på helsestasjonen annenhver torsdag? Tenkte kanskje jeg skulle ta meg en tur dit.
Marianne83 Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Jeg var på det første møtet og hadde tenkt til å dra flere ganger, men det er på så ukurant tidspunkt for meg... Men det er sikkert lurt mht å skape kontakter og relasjoner med andre nybakte mødre til man skal gå hjemme i permisjon etter fødselen... Vet du når neste gang er da?
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 Hei hei!! Jeg er også fra Lillehammer.. men bor på Biristrand da.. .:):)hehe!! Ser noen av de gamle følgesvennene fremdeles er her...dere har ikke født enda dere heller damer?! Var innlagt på sykehuset igjen på mandag da grunnet de h..... nyresmertene..men legene venter med igangsetting gitt... Overleget tøyde og bøyde på alt han fant "inni" der..så håper det kan by på noen resultater i løpet av helga!! Lykke til dere...er vel flere enn jeg som begynner å bli litt smått utålmodig.. haha!!
*Caroline* Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 Heia! Jeg er også fra Lillehammer, Fåberg. Skal ikke ha før i september da. Hvordan er svangerskapskursene her da, for dere som har erfaring?
Marianne83 Skrevet 7. januar 2009 #9 Skrevet 7. januar 2009 Det er ikke noe tilbud om svangerskapskurs på Lillehammer tror jeg, men det er grupper som man kan melde seg på på helsestasjonen. Ellers har jeg sett reklame for svangerskapskurs som noen holder en gang i blant, men dette koster penger. jeg har ikke vært på noe kurs... Linda: du får sende på en teksmelding når du har fått prinsessa di' da, for det ser ut som at du blir førstemann!
TullHøna Skrevet 8. januar 2009 #10 Skrevet 8. januar 2009 Oi dæven, er du så nærme fødsel du da? Her er det ingen tegn til at noe er i gjære, hodet er ikke festa enda engang. Men går til kontroller hver uke nå, pga lav hb. Jordmor er bekymra og jeg er dødssliten!! Marianne, hvordan er formen din da? Regner med det er vi som kan sammenlignes best nå da? Jeg er hvertfall (mildt sagt) drittlei, og så utrolig klar for å føde! Kroppen verker om dagen, og i hodet sitter det vel kun en tanke; Få ut den babyen, nå!! Hehe
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 8. januar 2009 #11 Skrevet 8. januar 2009 Nærme og nærme fru blom... Virker som ho skal gjøre sitt aller beste for å bli inni der gitt... Nå har jeg snart prøvd alle metoder mulig for å få denne snuppa ut.. Mangler kun lakserolje...(men der går jaggu grensa også...smaker jo motbydelig...) Legen sa at vi bare skulle prøve oss fram med ulike "kjerringråd" for å få igang denne j.... fødselen... MEN ho vil jo ikke ut!!! Så jeg kommer sikkert til å gå like lenge som dere hvis det ikke skjer noe snart... Har full returrett på sykehuset når jeg vil da..men kjett å ligge der når dem egentlig ikke vil gjøre noe før over helga..Får ta en tur å snakke med dem da! Dødssliten ja....kjenner godt til den Catrine..er helt ødelagt selv jeg..sover kanskje 2-3 timer om natta nå...og det ekke helt i samsvar med mine soverytmer..plus at jeg blir jo bare sååååå hyggelig å ha med å gjøre i løpet av dagen/ettermiddagen!!!! Nei.. nå skal jeg ut å gå en tur med bikkja å håpe tyngdekraften kan gjøre sitt.. Gjorde det samme i går..blir helt ødelagt i formen, men er verdt det hvis fødselen setter igang! Uansett så prøver jeg å fortelle meg selv at jeg har jo 3 uker igjen egentlig og at ho sikkert ikke kommer før ho skal, men klarer liksom ikke få med meg hodet på den tankegangen! Er bare som du sier Catrine, utrolig klar for å føde å få ut denna ungen!!!!!
TullHøna Skrevet 8. januar 2009 #12 Skrevet 8. januar 2009 Uff, så kjedelig! Har ikke prøvd noen kjerringråd enda jeg da, men skjønner deg godt! Hvertfall når du har andre plager i tillegg! Jeg har jo bare "vanlige" vondter og plager, men herregud, jeg hater det!!! Er psykisk helt klar for fødsel nå jeg og, men skjønner jo at det er litt tidlig, og prøver å innstille meg på at jeg kan gå over termin. Da snakker vi jo opptil 6 uker igjen..!! Hjelpes!! Kroppen begynner å bli så utrolig tung nå, har plussa på 20 kg på vekta, og begynner å få veldig mye vann. Føler meg som en flodhest!! Shopping og andre forlystelser kan jeg bare glemme, så her går det i lett husarbeid og rydding om dagen. Tida går utrolig sakte og når man ikke orker ut på noe.. Hold oss oppdatert om hva som skjer da, skal krysse fingrene for at det blir fødsel på deg snart. Så skal jeg følge rett etter! Hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå