Gå til innhold

Jeej, tror eggløsningen er rett rundt hjørnet :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige syklus ble på 39 dager..og jeg har vanligvis 27 dager.. Ser ut til at eggløsningen kommer bare få dager på overtid denne gangen!! :D Tester med billigstrimler.. Ikke utslag enda..men kjenner at det brygger opp til el nå.. Er i hvert fall veeldig ømt! Hadde sex på fredag..så blir det en runde i dag..og så skal vi ta en runde så fort jeg får positiv el-test :D

Krysser fingrene for at pp 9 er "the pp" ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! Jeg hadde også en 39 dagers syklus forrige gang, men det var nå en gang første periode etter forrige fødsel og jeg ammet ennå. Nå har jeg sluttet å amme og håper på en noe mer normal syklus med eggløsning snart.. Hva slags symptomer er det du kjenner på?? Hvilken dag bruker du å ha EL når du har 27 dagers syklus? Jeg hadde før sistemann en syklus på 32 dager, håper på det denne gangen også :o)

Skrevet

Kjenner eggløsning så tydelig etter 5 år med p-piller, men ingen utslag på EL-strimmel. Hadde sex for 2 dager siden og forhåpentligvis i kveld. Lurer på når det viser på strimmel....hmmm:-)

Skrevet

Hei Maja!

Jeg blir skikkelig øm i skjeden..på livmortappen.. Og det stikker litt/verker på den siden egget løsner.. Er ømt når jeg beveger meg og når jeg er på do.. :) Ingen tvil om hva som skjer liksom..

Pleier å ha eggløsning midt i syklusen når jeg har 27 dagers syklus.

Hei Flise!

Tester du med sånn billigstrimmel? Jeg gjør det for første gang nå, for jeg fikk noen av en vennninne. Har tidligere testet med staver, og de viste helt korrekt at jeg hadde el. Men, jeg testet i går med strimmel, og de ble ikke helt positive..men, jeg er sikker på at jeg hadde el igår..for i dag er el-smertene borte.. Må ta en ny test i går for å se om det er noe forskjell på utslaget..om det er svakere i dag..

Skrevet

Jeg går også og håper på el, har ikke mensen så bare venter og analyserer hvert tegn som kan være el eller graviditet.

Har hatt det litt sånn som deg de siste dagene. Kjent på tappen og det virker som den endelig har bevegd seg litt oppover og er mykere en den har vært i flere mnd. Var litt ømt å kjenne på den og i skjeden. Tenkte på det i går faktisk om det kanskje kunne være et tegn! men nå har jeg lite utflod. Virker bare blank når jeg kjenner oppi. Og det er vel vanlig med melk når el er like rundt gjørnet etter det jeg har lest.. Hmm. hehe

Skrevet

Nå har jeg testet, og den var klart negativ, så el var nok i går :D:D:D

Blueberry:

Du burde teste med el-tester da... :) Veldig kjekt!

Skrevet

Blueberry: mulig dette er et dumt spørsmål, men kan man ha EL uten å ha mens altså?

Og pfeew; fikk du EL nå til den tiden du pleier å ha i 27-dagers syklusen, selv om du i forrige pp fikk en lengre syklus enn vanlig? Gir meg håp hvis det stemmer, for mensen min har uteblitt denne gangen, og det har aldri skjedd før. Har alltid hatt oversikt over syklusen min og EL, og da kan jeg kanskje håpe at EL kommer til vanlig tid selv om mensen er borte ( er ikke gravid )? ;)

Skrevet

Spent74:

EL er noen få dager forsinket denne gangen..så denne syklusen blir vel 29 dager tenker jeg..

Har hatt to lange sykluser på 34 og 39 dager i løpet av de 8 mnd vi har prøvd. Ellers har syklusene ligget på 27 dager..

Men, skal føye til at mensen aldri har kommet for sent. Er bare eggløsningstidspunktet som har gjort at syklusene har blitt lenger. Mensen har hele tiden kommet 12-14 dager etter eggløsningen. Så lutealfasen min er stabil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...