Gå til innhold

SINT UTBLÅSNING (IKKE FOR SARTE SJELER)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så inni h... drita lei nå!!! Har sittet her i 11 uker med bekkenløsning og ryggsmerter. Kommer meg ikke på butikken en gang. Ser på det fine været ute, og ville så gjerne hatt et normalt liv. Men her sitter jeg altså, blir feitere og feitere og venter på babyen min. I sted ringte et familiemedlem og spurte om jeg hadde vært ute og gått tur i det fine været, trodde det skulle klikke for meg... De skjønner jo ingenting, jeg kan jo ikke gå nesten!!! Man ville aldri sagt noe sånt til en med brukket fot. Men bekkenløsning - nei det er bare latskap det! Er lei av å se på tv, av å bake, vaske do, rydde skap. Har til og med fått typen til å kjøpe et PS2spill til meg, men det var jo bare helt pyton. Skjønte ikke poenget med spillet så jeg kastet joystickene (hvis det er det det heter) i veggen.

Sorry, måtte bare få det ut... Tre uker til termin, og jeg venter på det største i livet. Selvfølgelig er det verdt det, men innimellom blir jeg bare så lei;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår at du er sliten, men jamen skulle jeg gitt mye for å ha vært i der du er nå :S når man lengter etter et barn å har prøvd i et år så skal du være glad for at du faktisk snart har et lite mirakel i armene dine:)

Det er ikke lett, men prøv å tenk positivt.. det hadde jeg gjort.. sukk..

Skrevet

off, ja nå fikk jeg dårlig samvittighet... glemte at dette var et forum for ikke bare gravide.. sorry, jeg skjønner hvis du ble litt irriitert..

Skrevet

pffft... 11 uker er da ingenting. Ta deg en tur på sykehuset og besøk de som ligger der hele svangerskapet. Da priser du deg lykkelig for at du kan være hjemme og slappe av.

(jeg skjønner ikke hvordan du kan bake, vaske do, rydde skap osv om du har så himla bekkenløsning at du ikke kan bevege deg)

Skrevet

Ble ikke irritert jeg, heller misunnelig, selv hvor rart det høres ut :)

Skrevet

Sender deg en trøsteklem jeg, HI :-) Er kjedelig å sitte sånn, uansett hele sv.skapet eller bare deler.. Lykke til de siste ukene :))

Skrevet

Til anonym 23:25:

jeg sa jo det at dette var litt dumt av meg, når jeg tenker på de som har det verre, så er dette selvfølgelig ingenting... Men det at jeg ikke kan bevege meg har jeg ikke sagt. Jeg kan ikke gå utr, gå på butikken etc. Lett husarbeid har jeg fått til, da med hjelpemidler (som f.eks. at jeg sitter på en krakk mens jeg baker etc.) Men hjelpes, det var ikke meningen å få noen sint.

Skrevet

Når jeg hadde BL og ikke kunne gå kunne jeg ihvertfall ikke vaske do og ryddeskap. Slutt å syt og kom meg ut tjukka

Skrevet

Så slemme dere er :( La nå for all del folk få lov til å ha litt utblåsning, vi trenger det i blandt. Godta at vi ikke er like alle sammen. BL er ikke godt uansett, og at hormonene flyr litt ekstra omkring under sv.skapet er vel heller ikke helt fremmed...??

Skrevet

23:41

Kom meg ut tjukka? Mener du kom DEG ut tjukka? Har sluttet å syte for lenge siden jeg. Ut kan jeg dessverre ikke gå før bekkenløsningen gir seg. Men jeg får vel si takk til deg, du slo i hjel litt av ventetiden ved å irritere deg over meg. Jeg synes ikke du høres ut som du har det så bra du heller forresten. Kanskje du burde gå å legge deg?

Skrevet

Det er virkelig interessant å se hva mennesker tillater seg å skrive når de vet at de anonyme... Kan det være hormoner som gjør det? hmmm...

Skrevet

Har du noe mulighet for en liten gå tur i skog e.l "mykt" underlag da?

Jeg greide ikke husarbeid noe særlig når jeg hadde bekkenløsning, men småturer tok jeg hver dag.

Hvis ikke følte jeg at bekkenet ble værre, det stivnet liksom til ://

Du har bare 3 uker igjen, det går fort :))

Masse lykke til med fødselen!

Skrevet

HI her... Nei jeg kan ikke det.. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men hvis jeg går -ja la oss si ca 100 meter så begynner det å svi/brenne i hoften, og etter noen meter til så svikter bena under meg, og det gjør skikkelig skikkelig vondt, så jeg tør ikke bevege meg særlig langt, ihvertfall ikke uten mulighet for å sette meg. Men ja, det er klart at dette går helt fint. Jeg bare var litt lei der en liten stund. Hvis du ser litt lenger oppe i tråden så var det en som minnet meg på hvor heldig jeg er som har blitt gravid.. og ja, det er jeg virkelig. jeg prøvde selv vel og lenge før det ble klaff, og den tiden var ikke enkel. husker jeg irriterte meg over en venninne som da var gravid og som klaget. hehehe, nå gjør jeg det selv. så til dere som prøver, det var ikke meningen å være ekkel....

Ha en god natt alle sammen

Skrevet

jeg forstår deg godt jeg HI, jeg var midt i svangerskapet når holka kom sigende, og det endte med BL og vonde hofter. men jeg var så vrang at jeg presset med til og fra skolen hver dag, selvom det gjorde dritvondt.. og det endte med at jeg ikke har noe bra bekken/hofter nå, og det er 6 mnd etter fødsel... så ta det med ro, slapp av, og gjør lette bekkenstammende øvelser, kan skrive ned en jeg brukte, som gjorde susen på de verste dagene:)

stå på alle fire og løfte motstående arm/ben, hold i noen FÅ sekunder og senk rolig ned... hvis du gjør dette hver dag, så strammes bekkenmusklaturen litt, og det gjør underverker!

og dere som svarer slemt: ingen BL er lik, noen er rammet hardt, andre mildt, så hva en klarer når man har BL kommer ann på graden. Husk det før dere slenger med leppa;)

lykke til HI, hilsen ei med jævlig vond rygg, hofter og bekken fordi jeg ignorerte BL:/

Skrevet

Hei hei HI =)

Det blir bedre og det er bare bra at du trenger en utblåsning inni mellom. Det tror jeg er bare sunt. Vet hvor kjedelig det er å bare være hjemme, ikke kunne gå turer eller noe. DRIIIIITTTTTTTTTTTTTT kjedelig.

Men det blir bedre =)

Hold ut og "nyt" de siste dagene som er igjen. I den grad du klarer å nyte de da ;)

Skrevet

Velkommen i klubben. Fikk bekkenløsning allerede i 4. måned så jeg kjenner den frustrasjon godt.

Er nå 41 uker, har lagt på meg vanvittig mye føler jeg, eier ikke muskler i kroppen, har ledd som ikke fungerer pga av vann og lite beveglese og dårlig selvbilde.

Og ennå vil ikke noen hjelpe meg med å bli ferdig så jeg får litt av livet mitt tilbake, ,- sliter utrolig mye på psyken.

Føler meg veldig sutrerte men dette er slitsomt så jeg skjønner deg godt. En mager trøst; det går over

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...