Gå til innhold

Noen som har middagstips?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er vanskelig å finne på noe til middag..Tenkte å lage en plan for hele uken og handle inn.Da har vi det klart når vi kommer hjem.Slipper å stresse på butikken etter jobb,og da finner jeg ingenting.. Men hva spiser dere når dere er helt alene uten unger?! da er det enda vanskeligere..stå å lage mat kun til seg selv. Og det skal gjerne være sunn mat..Trenger mange gode tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lapskaus er fint både alene og med små- og kan lett fryses eller oppbevares en stund i kjøleskap.Varier med pølse eller kjøtt etter om du skal spise med barn eller ikke f.eks.

samme med fiskeboller i hvit saus+det av grønnsaker du liker og kanskje litt bacon oppi.Lager med poteter først, og hvis du skal ha restemat når du er alene kan du enkelt bare koke litt makaroni.

Fiekekaker eller filet med potet eller fullkornspasta, litt smelta smør og revnet gulrøtter+stekt løk

En gang i blant er det ekstra godt med f.eks hjemmelaget pizza, og det kan LETT nytes med eller uten barn :)

Jeg lager med grov pizzabunn, og fyller på med det jeg har i skapet/kjøleskapet!

Ah så har du den evig gode club-sandwichen som jeg er veldig glad i:

Grove/mellomgrove brødskiver-helst firkantete,ristes i brødrister eller på pannen, litt kremost med hvitlølk, litt majones, så godt stekt kyllingfilet med salt og pepper, sprøstekt bacon+ tomat, sylteagurks osv(fantasien setter grenser), så tar du brødskive nr 2 og legger på toppen, skjærer på tvers og voila ;D

hehe, bare spør om du trenger mer:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...