Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Lykke til imorgen!!! Blir spennende å høre hvordan møtet gikk:-) Det går helt sikkert bra. Gummis skrev nemlig det i natta-innlegget sitt og hun vet jo hva hun snakker om! Stol på de andre er like hyggelige som henne:-) TVI TVI!!!!
Karomamma Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Lykke til!! Nå skrev jeg nettopp en lang tirade til deg i "takk for i dag"-tråden
♥Snulder Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Slenger paa enda flere Tvi Tvi og lykke til!!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 He he he ja i dag er det ikke så skummelt altså. For vi får besøk av vår advokat og han er en fin mann:-) Rolig og smart:-) Han skal vel egentlig gå igjennom huset og forbrede oss til saken??? Men tirsdag morgen braker det løs i tingretten......2 dager til ende:-) Det føles bare så ufattelig dumt egentlig, for denne saken kunne vært løst langt utenfor rettssystemet. Hadde Drittfirma a/s bare hatt et snev av ydmykhet og faktisk hørt på oss når vi snakket:-/ Men de e-postene vi har viser jo nettopp det, hvilke svada-svar de har kommet med hver gang vi har tatt opp noe som omhandler feil eller mangler:-) He he he bare saken er over kan jeg sitere til jeg blir svett:-D Og dere kommer til å si "god dag mann økseskaft......" Men takk for lykkeønskninger, gleder meg til det er over:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå