Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Jeg føler jeg prøver å finne meg selv for tiden (er 23 år) Da mener jeg sånn personlighetsmessig. Føler jeg har vært mest fokusert på utseende tidligere, at det på en måte har vært mitt varemerke. Nå bryr jeg meg ikke så mye om det lenger men vet liksom ikke helt hvem jeg er, litt sen identitetskrise kanskje hehe. Har alltid vært flink på skolen og hatt sterkt pågangsmot. Men har liksom ikke noe spesielt jeg brenner for, som religion,miljø, historie, strikking osv:) Noen dager ser jeg på meg selv som kristen andre dager som ateist viss du skjønner, føler jeg følger med strømmen og er lett påvirkelig av andre. Hvordan kan jeg få sterkere meninger og finne ut hvem jeg er og vil være? Hvem er du?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Jeg fant ut hvem jeg var, iallefall begynte jeg å finne meg selv, da jeg var 25.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 åja men da finner jeg vel det ut snart da hehe. Hvordan fant du det ut?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Vet ikke. Ble mor for ente gang, og følte meg bare tryggere på meg selv.Livet, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Leter fremdeles, men har nå iallefall fått en viss peiling på retningen.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 jeg har funnet ut hvem jeg er, og jeg er 23.... har lært av mine feil (som det har vært mange av) og jobbet med de aspekter ved meg selv som har vært mindre heldige... Jeg tror man finner seg selv ved å se innover hele tiden, og prøve å se sammenhenger mellom de ting en gjør og ønsker av livet:) ingen aldergrense;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå