Huldretussa Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Lurer på om det går an å ha for masse sex når ein ønsker å bli gravid? Las ein plass at "friske par som vil ha barn kan ikke ha for mye sex.." Vi "øvde" 1-2 ganger per dag i fruktbar periode. Er det for masse? Er det sikrare å ha sex annakvar dag - slik at mannen får "spart" opp en god gjeng svømmere?
magedans Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Jeg vet ikke, men tror ikke det! Høres usannsynlig ut i mine ører, hvertfall, men håper noen som vet sikkert svarer deg .Hvis mannen din er frisk og ikke har påvist lavt spermantall, så er det vel bare til å øve i vei?
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Det finnes mange forskjellige meninger om det... Men det siste jeg leste var at når mannen har utløsning ofte, produseres vissnok færre spermier, men kvaliteten reduseres ikke. Svømmerne svømmer like bra! Og det er jo bare én svømmer som må til, så det burde jo likevel klaffe...! ;-) Lykke til!
Huldretussa Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2009 Takk for svar! Det er vel kanskje litt forskjellige oppfatninger om dette ja.. Eg lev i trua om at det er lurt å ha masse sex
4blir5 Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 For vår del var det den gangen vi kun hadde sex 3 ganger rundt EL at det klaffet. 2 før EL, 1 dag før EL og dagen etter EL (hadde ikke hatt sex før disse 3 gangene, pga sykdom). Dette var vår 6 pp, de forige pp har vi hatt hver dag rundt EL fra dag 8-10 til IKM..
Huldretussa Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2009 Las nettopp på lommelegen.no at det kan vere lurt å begrense antall samleier til annakvar dag rundt EL. Det vil visstnok auke sjansen til å bli gravid raskare. Da får vi kanskje prøve det neste pp, om vi ikkje lykkast nå!
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 Jeg synes det hører litt rart ut, men så har jeg også hørt at hviss mannens penis er for stor så blir det vanskeliger å blir gravid? :s Litt skeptisk på begge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå