Gummelillan Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Bare en liten tur innom for å lese meg opp og nå køyer jeg. Innser at det skal litt til å snu en familie på 5 fra late morgener og laaange, sløve frokoster - til å komme oss ut døra sånn i 8-tiden i morgen tidlig. Burde jo sikkert ha pakket bag'er mm allerede nå i kveld. men var da bare så utrolig deilig å sitte i sofaen, se på dansefinalen og bare være lat... Så kan jeg late som om jeg blir supereffektiv i morgen tidlig i stedet. Ha en fin kveld! Og lykke til med advokatbesøket i morgen MSB. De kan jo være ufattelig hyggelige vet du... ;-) Tror denne saken går deres vei!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Natta på deg:-) Ja disse late dagene har vært helt nydelige. Tror nesten ikke frøkna her har våknet en eneste dag før 9 og 10:-) Blir nok litt av et sjokk å se hverdagen i hvitøyet i morgen................spesielt for hun jeg hører skravla på der inne i sengen..........jadda:-) Natta!!
♥Snulder Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 God natt ja! Naa skal jeg slepe mitt skrog inn i dusjen og skrubbe av baal og grill lukt av hud og haar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå