Gå til innhold

Er litt redd jeg avslører meg snart..


Vifikkiaugust

Anbefalte innlegg

Jeg tenker en hel del på det lille nurket i magen, og har i det siste nesten glemt meg når jeg har snakket med venner som ikke vet det enda. Er så rart å ha en sånn stor hemmelighet. Nærmeste familie og noen få venner har jo fått vite det selvsagt, men vil vente med å fortelle det til flere før jeg har vært på tidlig ul som forhåpentligvis er om maks 2 uker. Er 3 uker igjen til de magiske 12 ukene.

 

Flere som sliter?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg kjenner meg veldig igjen! Vi fant det ut 16. desember og jeg er nok 6 uker paa vei. Saa julefeiringa ble litt spesiell. Har fortalt det kun til en venninne som ogsaa venter barn og foreldrene vaare. Noen mente det var den beste julegaven aa gi besteforeldre og familie, men jeg ville vente til det var gaatt litt lenger. Drakk alkoholfri vin uten etikett paa julefest, he he... Men de magiske 12 ukene som du sier, virker veldig langt unna og det er vanskelig aa holde paa hemmeligheten! Heldigvis, i dette tilfellet, bor vi utenlands og har ikke daglig kontakt med de hjemme. Jeg hadde garantert avsloert meg, er saa troett og smaakvalm nesten hele doegnet. Lykke til i tre uker til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...