Frukten og To små Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 hvor blir den av :O/? kan ikke huske at det var sånn sist altså
tg85 Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Jeg aner ikke.. Jeg har det stikk motsatt.Sexlysten her er veldig stor.... Jeg antar det går opp og ned? Se ikke bortifra at den snart kommer tilbake Krysser fingrene for deg!
Kickie Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Min er ikke tilstede i det hele tatt heller. Har hatt sex to ganger etter vi fant ut jeg var gravid. Og stakkars samboer som synes jeg er mer sexy enn noen gang med den store magen min.
ikø29 Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Sliter med det her òg.... Urettferdig mot samboeren men jeg har såå sjelden lyst lenger!! Prøver så godt jeg kan fordi helt tørke kan umulig være bra for forholdet ;-)
Elviraen Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Ja folkens, dette er vel ikke et fremmed tema!! jeg hadde ikke lyst på sex i det heletatt i lang tid, min stakkar kjære var helt frustrert..... MEN så her en dag kom den tilbake jenn, å det skal jeg love dere den gjør, men d bare tar litt tid!!! Jeg er 4 måneder gravid nå....uke 18...... fra uke 6-7 og frem til uke 16 hadde vi sex 2 ganger eller noe.......eller 1? men nå har vi tatt jenn!! HAHAH
Babyenmin Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Sliter også med det der, har over hodet ikke lyst. Dette er ikke noe moro, men kan ikke tvinge meg selv heller da, synes ikke det er riktig.
Frukten og To små Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2009 nei man kan jo ikke det :O/ håper bare den kommer tilbake. er 18 uker og kjenner liksom ingen lyst.
Anita*født* Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 Min er stor men det hjelper lite uten noen ha sex med*ss*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå