Gå til innhold

andre som har lagt på seg allerede?


Øyboeren med to små <3

Anbefalte innlegg

hehe, vi er vel ikke akkurat heldige som har fått positiv test rundt jul/nyttår, blir fort økning på vekta..! :s hehe... har allerede lagt på meg ca 1,5 kg, om jeg fortsetter sånn blir det 12 kg til sammen.. :P ikke ille egentlig, men med det jeg har på kroppen fra før av, føler jeg at jeg burde gå opp mindre.. :P får se, skal i allefall ha skjerpings med godten..! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke så ille :-)

Selv har jeg gått ned 2 kg! Det er fordi jeg er så kvalm. Er jo ikke bra å gå ned når en gravid...? Jaja, vektøkning kommer nok hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, huff, håper bare de sklir like lett bort som sist, og denne gangen skal jeg IKKE legge på meg igjen 7 mnd etter fødsel når jeg hadde vært godt under startvekt.. for det er kjipt det...! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp har lagt på meg 1 kg i julen og kan nok desverre ikke skylde på annet enn ribben, chipsen, vinen (ja jeg visste jo ikke at jeg var gravid) og alt annet snacks jeg har dyttet i meg (uff da).

 

Nå er jeg tilbake i treningsrutiner som vanlig så jeg satser på å holde videre økning litt i sjakk til det virkelig er babyen og magen som utgjør forskjellen he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok julegodtet som er skyld i mine små ekstra-kilo¨også. Men mulig at magen kommer litt fortere på meg også, da jeg mistet ganske sent (uke 16) i fjor. Men mulig det er bare i hodet mitt :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg har lagt på meg men magen min har blit større, så de har jeg sikkert gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt på meg noen kilo ja, men tror det bare er all julematen som har festa seg.. hehe. Ellers føler jeg meg ganske så oppblåst da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg burde tatt en tur på vekta i dag? Jeg har nok også gått opp 1 kg +- i julen, men den siste uken føler jeg at jeg er mer på normalen. Magen er mer oppblåst så jeg er spent på når buksene begynner å stramme for alvor. Har ganske flat mage fra før så det synes godt på meg når det skjer noe der....Har absolutt ingen planer om å gå opp like mye som sist (19 kg) så her er det bare å passe på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har gått opp 1,5 kg, det er nok ikkje julematen for ved nyttår var vekta den samme som før jul...

Håper å greie å holde vekta i sjakk denne gangen.

Sist gikk eg opp ca 30 kg, heilt grusomt.

Blir ikkje kvitt kiloene heller, det er så tungt. Helst vil eg stå på stedet hvil med vekta heile svangerskapet... Har meir enn nok å ta av...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nok ikke gått opp nevneverdig pga graviditeten ennå, men kjenner at jeg er oppblåst og at det ikke er så enkelt å holde magen inne. Det er ubehagelig, så i dag som jeg har ettersittende genser føler jeg at det syns skikkelig godt, ....men andre ser nok ikke det, bare tenker at "hu der, hu har lagt på seg i jula" ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lagt på meg 7 kg !!!!!!!!!

 

men det har vel mer med røkekutt å gjøre, får jo lyst på alt drit, og maten smaker jo plutselig mye bedre.... men, nå har kvalmen meldt seg, så lysten er ikke på topp lenger å nåla begynner peke nedover igjen! håper ikke jeg går opp så mye denne gangen. gikk opp 30 kg med nr 1 men, bare 2 kg med nr 2... så vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah, endrer min status fra +1,5 kg til -0,5 kg :) uten å være spesielt kvalm..! :) håper der holder seg en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...