Gå til innhold

Hei almostgrownup!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så deg på bursdagslista!! Velkommen hit :)

Jeg er 42 unge år og bor i Oslo med mann og ei lita Karosnuppe som faktisk begynner å bli stor - 3 1/2 år...

Hvem og hvor er du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen hit:-)

Har heller aldri sett nicket ditt!

Jeg er snart 42 og har tre, to store og en liten:-) Bor ikke i Oslo, men kommer dit ganske kjapt om jeg vil:-)

Skrevet

Takk for velkommenhilsen.

Jeg hadde tenkt å presentere meg igår, men så nådde jeg det ikke. Her i huset er det en liten mann som setter dagsorden og på den ordren står det som regel morsmelk.

Jeg er 37 år og har fått mitt første barn for fem uker siden. Imens jeg var gravid, var jeg på 35+ inne på bim. Nå som gutten er født tenker jeg at dette er et passe sted å være. Jeg ser ingen nick jeg kjenner igjen fra jeg var gravid, dere har kanskje ikke vært der inne? Ellers bor jeg på det metrologene kaller indre østlandsområder.

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere andre!

Skrevet

Hei og velkommen til oss:-)

Her er det fint og være.

Selv er jeg 38 gift og har to gutter på snart 3 og 6 år:-)

Og sannheten om oss er vel at babyene våre har blitt litt store nå, men det er ingen hindring, er det vel???

Jeg bor sør i Akershus:-)

Skrevet

Heisann =)

velkommen hit,og gratulerer så mye med gutten.

jeg var ikke på 35+ på bim.Ante ikke at det fantes da.hehe

Jeg er 37år,har unger fra 27mnd til 20 år...Å jeg er bestemor til 2 snart 3.Bor lang unna både dibbetreff og anna gøy.

Gleder meg til å bli bedre kjent med deg =))

Skrevet

Velkommen som nybakt mamma skal du være!

Er av de som neppe kan kalles babymamma lengre... Fyller 40 år i år (og gleder meg til feiringen som om jeg skulle bli 4 ;-) og har 3 skjønne jenter i alderen 2-8 år. Bor sammen med kjekk sambo i Bærum og trives i sjongleringen av barn, mann, jobb og venner i prioritert rekkefølge.

Skrevet

Hei og velkommen hit!

Jeg er nok sidens "grand old woman" med mine 44år,har fire revunger og en mann som holder meg i ånde c",)

Skrevet

Hei på deg og GRATULERER med bitteliten!! Så koselig!

Jeg er 40 år og bor nord (tror jeg- er håpløs på himmelretninger) i Akershus med mann, 5 barn i alder 20 til 3 år, 3 katter og min gamle bestemor på 92! Her er det aldri stille;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...