Gå til innhold

Hvorfor gjør dere narr av frieriet mitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, jeg tenkte kanskje ikke at dette skulle bli hakkamat for dibberne, men ønsket å lag en hyllest til min kjære. Den er nå fjernet, takket være dere slamsefitter. Så takk for at dere ødela gleden!!

Angelica

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er du som skriver dette. Men uansett, jeg gjør ikke narr av et frieri, men det er måte på.

Du burdet ikke lagt ut med navnet hans, og ikke med de bildene der. Toppløsbilder med silikoninnlegg er takløst, og enkelte bilder gjør seg best i en album under hodeputa deres på soverommet.

Skrevet

Hehe. Jeg vil tippe, siden angelica og yppert mener de er intelligente mennesker, at det er ganske innlysende at folk er nysgjerrige etter alt faenskapet de to stelte istand her inne. Eller, steller istand er vel mer riktig å si.

Skrevet

Hvorfor er du anonym, "Angelica"?

Skrevet

Den gamle profilen min ble slettet, og jeg vil ikke avsløre den nye, så derfor!

Angelica

Skrevet

Hun har vel flere nick her inne vettu.. Og nå bruker hun et hun ikke vil avsløre :) Sånne som Angelica og Yppert blir ikke borte for godt fra forum som DIB etc ;)

Skrevet

sikkert fordi folk ikke skal vite det nye nicket hennes

Skrevet

Dette er nok ikke Angelica, siden di signerer med anonym og navnet ditt over, men uansett:

Det var et vakkert frieri. Jeg skulle ønske noen hadde fridd til meg på den måten. Synd videoen ble fjernet, for den videoen var virkelig rørende, og jeg kunne gjerne sett den flere ganger.

Go Angelica!!!!

Skrevet

Hvorfor vi gjør narr? Det er jo bare HUMOR, skjønner du ikke det!? Le da vel?! For det er jo nettopp det vi får høre hver gang du og gubben din mobber andre her inne.

HUMOR VETTU!!!!!!!!!! LE!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Nei, fordi det ikke er ho!!

Skrevet

vel, hvis du er stolt av filmen osv, hvorfor slette dem?

merkelig..

Skrevet

Ja, det hele er veldig merkelig. Hvorfor legge det ut på youtube så alle kan se, og for å slette den når folk ser på den?

Skrevet

Anonym....tja.....kunne vært meg.

Send meg pm dere så får dere det dere ønsker hvis dere tørr da=)

Skrevet

Lukter brent lang vei her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...