Gå til innhold

Når kjem symptoma??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så innmari lyst til å kjenne noko i magen nå!! Hadde EL ca 1-2 januar (testa ikkje, men trur det ut i fra stabil syklus), og hadde MASSE sex dei siste 7-8 dagane fram til EL. Men når kan ein egentlig forvente å kjenne symptom på graviditet? Er det vanleg å kjenne noko i kroppen før IKM? Kjenner jenter som "kjente det med en gang", at "den satt" liksom..

Har så lyst til å bli gravid NÅ! Huff, så utolmodig.. Vi er i 4.pp med vårt første barn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det for tidlig å kjenne noko 2 dager etter EL? *Håplaust spent og utolmodig*!

Skrevet

2 dager er vel litt veeel tidlig kanskje?

lurer igrunn selv...

husker jeg hadde symptomer som tretthet og kvalme uken før ikm med de 2 første...

men det er så lenge siden og jeg husker ikke så nøye andre ting.

Skrevet

Takk for svar, vestvind! Det er vel i tidlegaste laget å kjenne noko no, ja.. Men er så nyskjerrig på korleis kroppen min vil takle å bli gravid! Aner ikkje om eg er gravid no - men har en god følelse:) Så no er det vel berre å vente fram mot ikm..

Skrevet

jeg hadde også eggløsning ca 1 jan. to dager senere begynte jeg å få svake menssmerter, og de to siste dagene har jeg vært litt småkvalm.har et bitte lite håp,men er vel tvilsomt om man kjenner noe så tidlig..

har vært igjennom dette to ganger før,men man glemmer da så fort!!!!

Skrevet

Tror det tar 6-8 dager etter EL at egget fester seg og begynner å skille ut hcg, så tror det er umulig å merke noe før det er begynt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...