aprilbarn Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Hei! Sønnen min på 6 år og jeg (32) er så glade i å reise, men jeg har ikke så mange venner med barn, og de jeg har har ikke mulighet til å reise så ofte som vi vil... Vi syns begge to det er så hyggelig å reise sammen med andre, så jeg tenkte det kanskje er flere som oss? Vi bor nord i Vestfold, men det spiller jo egentlig ingen rolle hvor dere bor, når det er ut i verden vi vil:) Håper vi hører fra dere!
hitchi Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Hei. Jeg er en alenemor med en sønn på 14 mnd. Litt i samme situasjon, stadig reiselysten, men mangler reisefølge. Vi bor i Akershus. Og vi er ganske allsidige, sol og sommer, fjolls til fjells, aktive dager, late dager... Mvh hitchi.
celiaF Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Hei :-) Jeg er alene med datteren min på 4 år. Vi er ikke så reisevante, men kunne tenke oss nye opplevelser. Hadde vært flott å ha noen å reise med! Vi bor også i Vestfold.
lilly20 Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Hei. Er alenemor med en gutt på 9 og en jente på 4. Er noe vant til å reise, men synes det hadde vært koselig å reise sammen med andre. Vi bor også i Vestfold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå