Gå til innhold

Litt frustrerende...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen som snart er klare?!? :-)

Vi har to herlige barn på 6 og snart 2,5år, og prøvde igjen på 3.mann i sommer. Jeg var gravid 3 ganger i løpet av sommeren/høsten, men mistet alle gangene. Den siste gangen vurderte vi å avbryte, for jeg hadde akkurat fått tilslaget på et franchaiseopplegg på en butikk jeg har ønsket å åpne i lengre tid. Sikkert på grunn av mine bekymringer mistet vi oxo denne gangen. Både jeg og mannen min har jo lyst på et barn til, selvom vi innimellom synes det holder med de to vi har..hehe....Men når vil det passe for oss nå da...? Jeg høres kanskje misfornøyd ut med butikken, men det er jeg ikke altså. Trenger bare å lufte tankene mine litt :-) hva synes dere jeg bør gjøre? hvor lenge vil det være lurt å vente med neste mann.... Vil vi noen gang bli klar for nr 3, nå som jeg har butikken å tenke på oxo...:-)

Lykke til alle sammen, men det endelige valget deres!

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snart klar her også.. Eller det vil si, jeg er helt klar men sambo trenger litt mer tid. Men får jeg det som jeg vil begynner vi å prøver på nr 2 i april siden jeg har lyst på to tette (har en født jan 08)

Skjønner godt at du har lyst på en til nå når minstemann begynner å bli sså stor. Er jo kjekt at evt søsken er relativt jevnaldrede. Men vet det kan være vanvittig mye arbeid å drive egen butikk. Nå vet jeg jo ikke hvilken type butikk du driver, men ser for meg at det ikke er så store forskjeller. Er jo til syvende og sist du som har ansvaret for at alt blir gjort selv om du har ansate som kan hjelpe til. Du har mistet flere ganger allerede, så for å skulle prøve på nr 3 ville jeg ha vært rimelig sikker på at du kan få nok hjelp og avlastning på jobb til at du får tid til å ta vare på deg selv og den ufødte. Og siden du har mistet tre ganger vil jeg anta at du år ekstra oppfølging hos legen..

For meg virker det som du er mer enn klar til å begynne å prøve. Spørsmålet handler vel mer om du klarer å legge forholdene til rette for en evt graviditet på jobben.

Lykke til med planleggingen og evt prøving!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...