Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Skal kjøpe en simo kombi.vogn, men luer på om noen vet om noen butikker med salg. Vet at simo pleier å ha lagersalg et par ganger i året.... Noen som kan hjelpe??
lego Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Simo HADDE lagerutsalg 2 ganger i året, men det er 3,5 år siden, da ble de solgt/kjøpt opp av Brio, så desverre, det salget eksisterer ikke lengere!
Mone snart3barnsmor Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 babyshop hadde det i jula, men vet ikke om de har det lengre nå..fredrikstad
christinesj Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Siljes... husker ikke hele navnet på butikken. har iallefall hatt simpo kombivogn til 3999 i det siste. Den ligger ved siden av glemmen videregående i fredrikstad:)
femme86 Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 jepp, siljes barn og utstyr har hatt kombivognene annonsert til 3999 flere ganger i det siste. men jeg har hørt at det kommer et simo salg i mars! min svigerinne er også gravid og da hadde hun hørt det.. dette er i fredrikstad altså.
frua Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 I Moss selges alt ut i babybutikken på Høyden. Jeg vet ikke hvor mye som er igjen, men noen simovogner så jeg. Selgeren skal selge butikken, og tømmer den for varer før det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå