Gå til innhold

Dere som har hund og små barn,fungerer det bra??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal hente hund i morgen dvregdachs;)

Vi har en jente på 3,5år og en baby i magen som kommer i slutten av juni.

Fikk brått en veldig tvil om hvordan dette går.....

Men,syntes det er veldig koselig med hund,og komme seg ut og gå turer osv.

Jeg skal jo være hjemme over ett år når babyen kommer også.

Hvordan syntes dere at det går??

Er det verdt alt strevet liksom????

Har dere stor eller liten hund?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en dvergdachs og en jente på 9 og en liten gutt på 14 mnd.Hos oss går det kjempebra:)Av og til er minstemann litt voldsom med hunden men da går hunden vekk fra han bare.Vi har hatt hunden i snart 5 år og var veldig nøye med å gi jenta som da var ca 4 år klar beskjed om at hunden skulle få være i fred på plassen sin da den sov og når den spiste.Og lot henne få være med på kos og stell og turer.Den lille hunden vår er blitt et fullverdig familiemedlem som sover i sengen våres og ligger i sofaen og har en herlig personlighet:)Er litt strevsomt til tider når hunden vil ut og man lager middag og minstegutt hyler etter oppmerksomhet samtidig men sånn blir det bare av og til.Uansett såer det verdt alt strevet:)

Skrevet

For å være ærlig, så angrer jeg på at vi skaffet oss hund. Vi har en baby og en på 2 år, og at vi i tillegg skaffet oss hun mens jeg ennå gikk gravid med andremann var jo ren idioti.

Travelt med to barn, og da å skulle oppdra en hund i tillegg, er å ta på seg litt for mye. Han på snart 2 skjønner ikke at han ikke kan stikke øynene ut på hunden, som et eksempel....

Så hadde jeg kunne tatt valget på nytt, hadde vi ikke hatt hund i dag...

Skrevet

Vi har forresten en fuglehund, ganske stor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...