Gjest Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Jeg prøver å finne finne det jeg vil kalde en "sengebenk". Altså en benk som står ved sengens fotende. Gjerne som man kan løfte opp "sittedelen" på også er det oppbevaring under. Hva heter en sånn benk? Prøver å søke på google men finner ikke noe.. Skjønner dere hva jeg mener?
Her kommer Ole Brumm Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Skjønner hva du mener, men aner ikke hva det heter... Så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg =(
Ajam Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Skjønner hva du mener. Men vet ikke hva det heter. Sengebenk kanskje?
Dægern døtte Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Søk på "oppbevaringsbenk", fikk masse treff da jeg forsøkte
Han79 Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Jeg har denne til det formålet du beskriver http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90055837 Veldig fornøyd. Hvis ikke linken fungerer, heter den HOL fra IKEA. Lykke til!
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Takk for alle svar:) Var noe sånt jeg så for meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå