Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal pusse opp gangen.slå ut en vegg der det har vært do så gangen skal bli ganske mye større.men nå lurer jeg veldig på hva slags gulv som er fine.nå er det lyst sånn klikk gulv og det skal jeg i allefall ikke ha mere for på det syner alt av rusk og rask.tenkte først på skifer flis,men har tenkt mere og mere på et slags belegg i varm dyp brun farge.f.eks.for belegg er jo veldig greit å holde rent.men hva har dere?evnt.ville hatt viss dere skulle hatt nytt.og likeså hvilke farge på panelen.er lys toscana nå og det er jo helt greit.men tar gjærne i mot forslag til noe annet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har belegg som ser ut som grå skifer. Nice! Har faktisk fått spm om det er flis en gang. Men det er vell egentlig ganske lett å se at det ikke er slike kanter mellom dem.

Vi har varmekabler, og det blir herlig varmt på gulvet. Nydelig etter å ha vært ute en kald dag!

Skulle vi bygd på nytt ville jeg hatt belegg i gangen da også.

Nå har vi eggehvitt panel der. Det angrer jeg på. Alt av skit vises veldig godt.

Skrevet

Linoleum. Funker fint, lett å holde rent, tåler vann.

Skrevet

jeg har samme belegg, liksomskifer, men synes det ser grusomt plastikk-aktig ut, skal byttes ut med fliser og varmekabler...

belegg er sikkert praktisk, men det er ikke pent, uansett hva slags belegg man velger...

Skrevet

flere som har meninger om dette?akuratt det jeg er redd også at belegg skal se sånn plastikk aktig ut.men tenkte kaskje det var blitt litt mere moderne.men da skal jeg skjekke ut linoleum.trodde ikke det tålte vann.er det ikke sån klikk gulv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...