Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Hei, jeg skal begynne på PERGO i morgen for å stabilisere syklusen og få EL..men skal ikke prøve på baby nr. 2 før til sommeren Er det dumt/lurt og ta Pergo nå da? Plages ille med spotting se
*Nelly* Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Jeg visste ikke at man fikk pergo for og stabilisere sykluser? Trodde man fikk de for og forsterke el. men hvis du fikk de for og stabilsere syklusen av legen, så er det sikkert riktig av deg og begynne på de.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2009 leste om pergo nå=) Pergo er jo egentlig for de som IKKE HAR el men brukes også i enkelte tilfeller for å forsterke Svar fra lommelegen =)
Pooh Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Jeg har fått pergo for å korte ned/stabilisere sykluser (og sikkert også for å forsterke EL). Med mine fem måneder lange sykluser, håper jeg at pergo nå korter ned syklusene betydelig, og at det snart blir full klaff. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå