Gå til innhold

jenta mi på 15mnd har hatt hoste i snart 2mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi fikk hostesaft til hun første gang vi var hos legen, brukte den slik vi fikk beskjed. de andre gangene har vi fått beskjed at det vil gå over.. men det har forsatt ikke gått over... noe eg kan gi hun så hun ikke hoster så mye på kveld/natt? er da hun hoster mest.

hun har ikke hatt noe feber.

Bør eg ringe lege igjen? eller tror dere eg bør vente? er 2 uker siden vi var hos legen siste gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi på 1,5 år har hostet i 3 mnd og vi har vært hos lege to ganger med beskjed om at det går over, og at dette er helt vanlig.. Jeg gidder ikke dette mer og hun skal til lege i morgen, og jeg krever at det blir tatt bakterie-prøver og evt. henvisning til øre-nese-hals-lege. Evt utprøving av astma-medisiner da pappan har allergi og svigermor har astma. Og min mamma hadde barneastma. Når det er sagt kan småbarn hoste i opptil 3 mnd uten at det trenger å være noe, men her er det nok. Og i går hadde hun 40 i feber, så hvis ikke vi blir hørt nå, så blir vi aldri hørt..

Mitt råd til deg er å drøye litt til og så kreve at noe mer blir gjort.. Det er jo slitsomt for de små, og det går utover søvnkvaliteten på hele familien..

Skrevet

takk for svar:) skal prøve å drøye det litt lenger.

håper du kommer noe videre! ;) lykke til.

Skrevet

Samme her. Over 3 mnd nå med hoste på lille gutt som nå er 9 mnd. Bronchiolities sa legen...sa han var for liten til hostesaft at han skulle hoste det opp. Gurgler og knirker i bsytet hans stakkar. Har fått papirer til time hos lunge spes.

Skrevet

off. stakkars liten partyoffive. håper lunge spes finner ut hva det er da og at han får noe for det.

Skrevet

Vi var hos barnelege med vårt barn etter 3 mnd med hosting. Fikk da beskjed om at langvarig hoste, i 3 mnd, er barneastma. Fikk astma medisiner og etter en uke ga hostingen seg fullstendig. Har nå ikke gitt steroider eller ventolin på flere uker og hosten er helt borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...