Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 jeg er nokså ny her inne og er helt paff av hvordan folk snakker til hverandre her inne. snakker dere slik til folk dere møter i virkeligheten også? jeg er 23 og nybakt mor til en godt planlagt liten baby. jeg og min samboer har begge faste jobber, ei ok leilighet(kjøpt), to helt greie inntekter og et kjempefint forhold. vi har kjøpt alt babyen trenger(og planlegger og gjøre det resten av oppveksten), og skal prøve å oppdra den lille så godt vi kan:) nei, vi kan ikke alt fra før om babyer, så vi prøver å lære underveis, plukke opp råd og erfaring fra andre, og gi babyen vår masse kjærlighet. men ifølge folk her inne er vi ikke i stand til å ta oss av et barn. må nesten le ettersom jeg har jobbet i barnehage siden jeg var 19 og tatt meg av ANDRES barn. det er greit liksom, men ikke mitt eget.... håper ikke det er folk som tar andres ufine kommentarer personlig. har man ikke et årntlig svar å gi så trenger man ikke svare i det hele tatt synes nå jeg. stakkar de som søker råd her inne, men som istede blir halshugd!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Ja, det er desverre sånn med enkelte her inne... Noen bare MÅ slenge med kjeften. Og det er igrunn veldig synd.. Man sitter her gravide, og (iallefall jeg) blir fort såra over hvordan folk snakker til meg. Men vi må nok bare leve med det, eller la være å logge oss på her inne på bim...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå