Gå til innhold

Begynner å bli lei...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Flere enn meg som begynner å bli lei nå? Nå er jeg lei av stor mage, høyt blodtrykk, stadige kontroller hos lege, jordmor og sykehuset, bekymring for fødsel og om alt er bra med babyen, pass på hva man spiser, tungpust...ja, you name it...

 

Har termin i midten av feb og dette er mitt andre svangerskap så jeg håper å føde før tiden.

 

Jeg har utsatt alt som omhandler klær og det å gjøre klart til babyen kommer, men i morgen skal jeg begynne å vaske klær, sengeklær, finne frem utstyr etc. Ting kan egentlig skje når som helst nå og greit å ha ting i orden.

 

Gleder meg masse til babyen kommer, så ikke misforstå innlegget mitt...er bare lei av å veeeeenteee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.. kjenner meg godt igjen... når jula var over var jeg liksom klar... å så er det ennå 6 uker igjen... huff å huff.

 

for å nevne hva jeg er lei... halsbrann, sove dårlig, gå på do, kan nesten ikke gå på grunn av bekkenplager.. så lei av å ligge å sitte.. lei mat... ja lei det meste:)

 

men va kan man gjøre, annet enn å vente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner meg igjen der ja...sliten av masse, spes. bekkenet og ikke klare å gå ordentlig, bare det å ha en stor handling på butikken må nedprioteres fordi jeg klarer det ikke alene,og det i seg selv er forferdelig deprimerende... så gleder meg til å kunne leve nogenlunde normalt igjen.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også kjenner meg igjen. Begynner å bli veldig lei av å ikke kunne bøye meg vanlig, bli sliten av ingenting, ikke kunne gå sikkelig pga bekkenløsning, lei av å fly hos lege/jordmor/fyso osv... Er ikke det at jeg ikke gleder meg, absolutt ikke, men bare vil ha ho ut... Sitter bare hjemme å kjeder meg også i tillegg... Hadde ikke jobb mer etter 31.12 og det er fortsatt 5 uker igjen... Også itillegg så har jeg fått beskjed om at jeg ikke skal forvente til termin, at jeg kommer til å gå over. Kommer til å bli sprø hvis jeg må gå to uker over... Da kommer jeg til å bli gal egentlig... Gleeeder meg til å kunne gå, gjøre ting osv normalt igjen... Også gleeeder jeg meg til lille tulla kommer :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til det der ja.

Men jeg har ingen plager jeg da, så egentlig har jeg dårlig samvittighet over å nesten håpe på tidlig fødsel bare fordi vekta har gått så veldig opp (16kg opp nå og har enda 4 uker igjen..), samt at jeg er utålmodig på å hilse på han:p

Har bare vært ekstra innstilt på for tidlig fødsel siden jeg har hatt det med de andre. Vel vel.. *venter og kjenner etter tegn* :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misforstå meg ikke: Men veldig godt å høre at flere har hadt det bedre enn nå! Jeg har kjempe bekkenløsning, klarer ikke å bøye meg, klarer knapt å gå, halsbrann hele tiden, føler meg bare tung og feit, klarer ikke å finne ei behagelig stilling verken i senga eller sofa`en.

Det er 6 år siden forige svangerskap, å jeg vet at de ikke var så tung. Jeg føler at jeg er så til belastning på min kjære samboer. Jeg vet han vill det beste for meg, men nå er jeg egentlig ganske ferdig.

Når det er sagt, håper jeg lille prinsessa mi ikke kommer så mye før termin. Vill helst ha henne der til det er vertfall 2 uker igjen. Å det er ikke lenge igjen nå!! Hurra:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...